Piotr Stobiński z branżą motoryzacyjną jest związany od ponad 24 lat. W Kia Motors Polska pracuje od roku 1998. Doświadczenie zdobywał na różnych stanowiskach w dziale sprzedaży i marketingu. Od 2009 roku był Menedżerem Działu Produktu. Odpowiadał między innymi za definiowanie strategii produktowej marki, długoterminową strategię cenową, planowanie oraz koordynowanie dochodowości produktów oraz planowanie produkcji. Z sukcesem wprowadził na polski rynek ponad dwadzieścia nowych modeli Kia.
Piotr Stobiński ma 45 lat, żonę oraz dwoje dzieci. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Warszawie im Leona Koźmińskiego, gdzie studiował na wydziale Ekonomii i Zarządzania.
„Jestem związany z marką Kia od początku mojej zawodowej kariery. Czuję się współtwórcą gigantycznego sukcesu naszej marki. Przez ostatnie 23 lata sprzedaż Kii urosła ponad pięciokrotnie, a gama modelowa dwukrotnie. Kia z blisko6-cio procentowym udziałem w rynku jest obecnie czwartą najchętniej wybieraną przez klientów marką samochodów osobowych w Polsce.Cieszę się, że będę kierował Działem Handlowym w tak dynamicznie rozwijającej się firmie. Wraz ze swoim zespołem będę mógł teraz pracować nad kolejnym sukcesem i zwiększeniem tempa rozwoju marki Kia w naszym kraju”.
Źródło: KIA
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…
Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…