Pierwszym modelem, na którym pojawiło się nowe logo, jest niedawno zaprezentowany Nissan Ariya. Nowe logo doskonale prezentuje się na innowacyjnym SUV-ie, który jest zapowiedzią nowej, elektrycznej gamy i rozpoczyna nowy rozdział w historii marki. Doskonale odzwierciedla jej zobowiązania wobec klientów, pracowników i społeczności.
Salony sprzedaży są kluczowym elementem modelu biznesowego marki Nissan. Podczas trwającej pandemii Nissan nieustannie współpracuje ze swoją siecią, aby w dalszym ciągu zapewniać klientom wyjątkowe doświadczenia w kontakcie z marką.
„Salony sprzedaży w Europie odczuwają skutki pandemii koronawirusa, ale wierzymy, że nic nie zastąpi kontaktu i interakcji z pracownikami działu sprzedaży, które możemy nawiązywać w punktach dealerskich” – podkreśla Bas Bijl, dyrektor sprzedaży w salonie Nissana Van Mossel. „Nowe logo przypomina klientom, że we współpracy z marką Nissan nieustannie wprowadzamy zmiany na lepsze, aby zapewnić wysokiej jakości obsługę na wszystkich etapach procesu zakupowego”.
Dopracowane w szczegółach nowe logo, obecne we wnętrzu oraz na zewnątrz firmowych salonów, jest ważnym elementem doświadczeń zakupowych klienta. Nissan, we współpracy ze swoją siecią sprzedaży, dokłada wszelkich starań, aby upewnić się, że wystrój punktów sprzedaży odzwierciedla jego nieustanne zaangażowanie w rozwój innowacji oraz przyjęte podejście, które stawia klienta na pierwszym miejscu.
„COVID-19 sprawił, że interakcje z klientami coraz częściej przenoszą się na nasze wirtualne platformy, ale tradycyjne salony dealerów są wciąż niezwykle ważne dla wielu naszych odbiorców” – podkreśla Jordi Vila, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Nissan Europe. „Rozwój cyfryzacji umożliwił klientom rozpoczynanie podróży zakupowej z marką Nissan w nowy i oryginalny sposób, ale salony nadal są miejscem, gdzie prowadzimy bezpośrednie interakcje i możemy samemu zapoznać się z dostępnymi produktami, technologiami i usługami. Zgodnie z naszą strategią sprzedażową dealerzy są w dalszym ciągu kluczowym punktem kontaktu. Sprawne przejście między interakcjami w internecie i salonie jest kluczowym elementem nowych doświadczeń zakupowych w marce Nissan. Chcemy kontaktować się z klientami za pośrednictwem wybranych przez nich kanałów komunikacji”.
Nowy sposób sprzedaży pozwoli sieci Nissana na optymalizację inwestycji, również dzięki elastycznej koncepcji, która jest dopasowana do lokalizacji salonu i jego potencjału biznesowego.
Źródło: Nissan
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…