Tatra mogła, ale swojego celu nigdy nie zrealizowała, gdyż nie było zainteresowania takim biurem na kołach. Co prawda w koncepcie wykorzystano wszystkie ówczesne media, co jednak miało także wpływ na cenę przewyższającą m.in. niemiecką konkurencję.
Mobicom (BüroMobil) powstał na bazie Tatry 613-4 Long. Powstał tylko jeden egzemplarz, który obecnie stanowi część prywatnej kolekcji. Więcej szczęścia miała wersja Electronic, której wyprodukowano 17 egzemplarzy, z których większość trafiło do czeskich polityków.
Auto miało już komputer pokładowy, który w tych czasach był innowacyjnym rozwiązaniem. Zamontowano niezależne ogrzewanie, jonizator powietrza, manualną klimatyzację i podgrzewane siedzenia. Na pokładzie dostępny był telefon GSM Nokia oraz telewizor.
Tatry Mobicom i Electronic napędzane były ośmiocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności skokowej 3.5 l z wielopunktowym wtryskiem paliwa o mocy 200 KM i maksymalnym momencie obrotowym 300 Nm. Współpracował on z pięciobiegową przekładnią manualną i pozwalał na rozwijanie maksymalnej prędkości 230 km/h.
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…