Eksperci Interbrand podkreślają, że Toyota opiera swoją pozycję na bogatej i zróżnicowanej gamie samochodów oferowanych na całym świecie. Marka koncentruje się rozwoju niskoemisyjnej motoryzacji, przyczyniając się do dekarbonizacji transportu i gospodarki.
Toyota jest od lat najpopularniejszą marką samochodową na świecie. Co więcej, w tym roku Toyota Motor Corporation odzyskała także pozycję lidera wśród producentów samochodów. W pierwszej połowie 2020 roku koncern sprzedał 4,02 miliona aut, co odpowiada 12,4% rynku. O ogromnej popularności samochodów Toyoty decyduje zarówno zaawansowanie technologiczne i wysoki poziom bezpieczeństwa, jak i wysoka jakość, trwałość i niezawodność, z których Toyota słynie od lat.
Opierając się na tym fundamencie, Toyota buduje swoją pozycję także na innych polach. Inwestuje ogromne nakłady w rozwój nowych technologii, które poprawią jakość życia ludzi i przyczynią się do ochrony środowiska i klimatu. Wyczynowy fabryczny zespół Toyota Gazoo Racing odnosi sukcesy w światowym motorsporcie, jednocześnie przyczyniając się do budowy kolejnych generacji coraz lepszych samochodów drogowych. Toyota jest najbardziej znana jako największy producent zelektryfikowanych samochodów i lider technologii napędów hybrydowych i wodorowych. Do dziś marka sprzedała ponad 15 milionów hybryd, co pozwoliło uniknąć emisji 120 milionów ton CO2.
Pełny ranking wartości marek firmy Interbrand
Źródło: Toyota
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…