W ciągu pierwszych 9 miesięcy tego roku udział Mitsubishi w polskim rynku wzrósł o 6,7%. Marka plasuje się wśród 8 producentów samochodów, których wyniki sprzedaży najmniej ucierpiały na skutek pandemii. Dobre wyniki są między innymi zasługą udanych premier – modelu Mitsubishi Outlander PHEV 2020 – najpopularniejszego na świecie i w Europie pojazdu hybrydowego z elektrycznym napędem na 4 koła i możliwością ładowania z gniazdka oraz wprowadzonego wiosną na rynek miejskiego Mitsubishi Space Star, którego sprzedaż od stycznia do września 2020 wzrosła o 37%. Dzięki zwiększonemu zainteresowaniu klientów modelem Mitsubishi Outlander PHEV marka ma ambicję znaleźć się na koniec bieżącego roku w pierwszej trójce najpopularniejszych modeli PHEV w Polsce.
Polacy zarejestrowali w wrześniu o 32% więcej, niż przed rokiem. Najpopularniejszym modelem spod znaku Trzech Diamentów pozostał kompaktowy SUV Mitsubishi ASX, notując blisko 7% wzrost sprzedaży. Drugim najpopularniejszym Mitsubishi jest nadal rodzinny SUV Outlander, na zakup którego zdecydowało się o ponad 14% więcej nabywców, niż we wrześniu 2019. Kolejne miejsce w rankingu sprzedaży należy do niezwykle lubianego SUV-a coupe Mitsubishi Eclipse Cross, który odnotował aż 127% wzrost sprzedaży. model Mitsubishi Space Star przekonał do siebie aż o 44% więcej nabywców.
„Cieszy nas szczególnie duży wzrost zainteresowania hybrydą ładowaną z gniazdka – modelem Mitsubishi Outlander PHEV – tylko we wrześniu zebraliśmy aż 95 zamówień na to auto. Tak dobre rezultaty potwierdzają, że Mitsubishi ma wśród klientów opinię lidera elektromobilności. To także dowód na to, że polska sieć dealerów marki spod znaku Trzech Diamentów jest dobrze przygotowana do zwiększenia sprzedaży zaawansowanych technologicznie, niskoemisyjnych samochodów.”– podsumowuje Adam Męciński, dyrektor generalny polskiego oddziału Mitsubishi Motors.
Źródło: Mitsubishi
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…