Mercedes-Benz W15, sprzedawany także jako Typ 170, był produkowany w latach 1931-1936 w czteroosobowych wersjach Limousine i Cabriolet. Auto zadebiutowało w październiku 1931 r. podczas międzynarodowego salonu motoryzacyjnego w Paryżu. Był to pierwszy model niemieckiej marki z niezależnym zawieszeniem wszystkich kół.
Do napędu zastosowano sześciocylindrowy silnik o pojemności skokowej 1692 cm3 i mocy 23,5 kW przy 3200 obr./min, współpracujący z czterobiegowa przekładnią manualną. Auto osiągało maksymalną prędkość 90 km/h, przy średnim zużyciu 11 l/100 km benzyny.
Pojazd ma długość 3940 mm, szerokość 1630 mm i wysokość 1650 mm, przy rozstawie osi 2600 mm. W latach 1931-1936 wyprodukowano 13 777 egzemplarzy.
Źródło: Auto Scout24
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…