YouGov to międzynarodowa firma z siedzibą w Londynie zajmująca się internetowymi badaniami rynku, założona w maju 2000 roku. Grupa YouGov ma 21 oddziałów na świecie: w Europie, w Stanach Zjednoczonych i na Bliskim Wschodzie.
YouGov przeprowadził badanie na reprezentatywnej próbie 14 000 osób. Badanie pozwala lepiej określić profil klientów marki. Możemy się dowiedzieć, że 79% właścicieli samochodów marki uważa, że ich samochód jest dostosowany do potrzeb rodziny, 36% chce, żeby reklamy marki dostarczały im rozrywki, a 31% respondentów kupuje wyłącznie samochody produkowane w ich kraju.
Wynik badania to dla marki PEUGEOT niezwykły sukces będący ukoronowaniem trwającego już od kilku lat procesu podwyższania klasy modeli marki, a także wyraz uznania dla rasowej stylistyki i wyjątkowej przyjemności jazdy samochodami spod znaku lwa. PEUGEOT wyróżnia się również niezawodnością i bardzo wysoką jakością wykończenia, dzięki którym marka już od ponad 210 lat wyznacza standardy w światowej motoryzacji.
„W momencie obchodów 210-lecia marki jesteśmy dumni, że w opinii Francuzów zajęliśmy pierwsze miejsce pod względem wizerunku. To nagroda za wieloletnią pracę zespołów konstrukcyjnych i projektowych oraz sieci sprzedaży” ‒ oświadczył Guillaume COUZY, dyrektor PEUGEOT France.
Źródło: Peugeot
Toyota opatentowała nowy lakier samochodowy, którego kolor można zmienić w kontrolowanych warunkach przy użyciu światła…
Elektryfikacja motoryzacji wkracza na coraz wyższy poziom. Producenci powoli przestawiają się na produkcję modeli z…
„Lancia zaczyna od nowa, w oparciu o to, co znamy najlepiej: Włochy, kraj, w którym…
Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…