Hyundai wprowadził globalny program H2U promujący technologie wodorowe

Koreański producent w ramach realizacji swojej wizji Postępu dla ludzkości wprowadził program H2U (Hydrogen to You). Program H2U ma na celu podniesie świadomości o wiodącej roli Hyundaia w dziedzinie technologii wodorowych ogniw paliwowych i kluczowej roli w powstającym ekosystemie zrównoważonej mobilności, infrastruktury i stylu życia.

H2U rzuca nowe światło na NEXO, flagowy samochód marki Hyundai z zasilanymi wodorem ogniwami paliwowymi, który jest bezemisyjny i oczyszcza powietrze zamiast je zanieczyszczać. Współpracując w ramach H2U z ambasadorami z Berlina, których zainteresowania i talenty obejmują różnorodne aspekty życia codziennego, Hyundai za pomocą wodorowego NEXO zabiera ich w intrygującą podróż i zaprasza do indywidualnego wykorzystania zalet mobilności wodorowej.

Program H2U zachęca ambasadorów do zastanowienia się nad aspektami życia, które są im bliskie oraz pokazania, w jaki sposób mobilność oparta na wodorze i ogniwach paliwowych sprzyja zrównoważonemu stylowi życia i pozytywnie wpływa na ich codzienne życie, wspierając środowisko i rozwijając gospodarkę i społeczeństwo w celu zapewnienia lepszej przyszłości.

– Program H2U jest jednym ze sposobów na zademonstrowanie naszej wizji Postępu dla ludzkości. Służy zwiększaniu świadomości o roli technologii wodorowej w pokonywaniu wyzwań środowiskowych naszych czasów. – powiedział Wonhong Cho, Wiceprezes Hyundai i Globalny Szef Marketingu Hyundai Motor Company.

Hyundai prezentuje nowe, usportowione i20 N Line

Zespół ambasadorów biorących udział w programie H2U trafia bezpośrednio do młodszych konsumentów, którzy domagali się nowych technologii i całościowych rozwiązań niewymagających paliw kopalnych.

Wśród ambasadorów programu H2U znaleźli się:

  • Światowej sławy didżejka Peggy Gou, która podzieli się swoim progresywnym stylem życia i zabierze followersów w podróż z NEXO po berlińskiej scenie klubowej
  • Zwyciężczyni niemieckiego programu Next Top Model, Toni Dreher-Adenuga, która łączy ekologiczną mobilność, modę i zrównoważony styl życia
  • Naukowiec i YouTuber Jacob Beautemps, który objaśnia w prostych, przystępnych słowach działanie technologii ogniw paliwowych i zastosowania energii wodorowej
  • Fotograf Konrad Langer, który spogląda przez obiektyw na nową miejską wizję, w której czysty wodór odgrywa pierwszoplanową rolę
  • Influencer technologiczny AlexiBexi, który transmituje dzień z życia z wodorowym samochodem, testuje zasięg oraz proces tankowania NEXO
  • Ekspert w dziedzinie tuningu samochodów JP Kraemer, który kwestionuje swoją definicję napędzanych adrenaliną osiągów, zadając sobie pytania, czy postępowa ekomobilność zasilana wodorem może zmienić sposób myślenia prawdziwych automaniaków oraz jaka będzie przyszła definicja osiągów w kontekście zrównoważonej mobilności

Ambasadorzy programu H2U, będący gronem wpływowych osób zajmujących się lifestylem i najnowszymi technologiami, podkreślą wiodącą pozycję Hyundaia w dziedzinie inteligentnych innowacji oraz zrównoważonego rozwoju.

Źródło: Hyundai