Jak co roku Citroën Lifestyle oferuje szeroki wybór przedmiotów ze swoich kolekcji, dzięki którym będziesz iść przez życie ze znakiem Citroëna.
CITROËN Ami 100% ëlectric (37 EUR) – w 100% elektryczny samochód znalazł we Francji ponad 1700 nabywców. Z myślą o fanach lub właścicielach Ami powstał miniaturowy model w skali 1:43, który może zostać kolejnym egzemplarzem w istniejącej kolekcji miniatur w twoim domu lub może ją zapoczątkować.
Ultraprzenośny, lekki i wyposażony w Bluetooth głośnik Ultimate Ears Boom 3 Ami (149 EUR) może ci wszędzie towarzyszyć. Miłośnicy muzyki docenią mocny i wciągający dźwięk o zasięgu 360° uzyskany dzięki marce Ultimate Ears. Głośnik jest wodoodporny, wytrzymały i działa do 15 godzin na jednym ładowaniu, dzięki czemu będzie ci towarzyszył w najlepszych muzycznych chwilach.
Źródło: Citroën
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…
Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…