Strategia 2025
Hyundai Motor Group ogłosił niedawno, że do 2025 roku zamierza sprzedać 1 milion sztuk akumulatorowych pojazdów elektrycznych i zdobyć 10 procent rynku, stając się liderem globalnego rynku pojazdów elektrycznych.
Zgodnie ze Strategią 2025, Hyundai Motor Company zamierza do 2025 roku stać się trzecim co do wielkości producentem samochodów przyjaznych dla środowiska, sprzedając 560 000 pojazdów elektrycznych, nie wliczając w to sprzedaży pojazdów elektrycznych zasilanych wodorem.
Wprowadzenie dedykowanej modelom samochodów elektrycznych submarki IONIQ wzmacnia zaangażowanie firmy w czystą mobilność i odzwierciedla jej ciągłą przemianę, jako dostawcy usług inteligentnej mobilności i zeroemisyjnych rozwiązań.
London Eye Event: kampania IONIQ
Hyundai świętował premierę IONIQ, zmieniając London Eye w wielką literę „Q” za pomocą świateł tuż przed oficjalnym ponownym otwarciem tej słynnej atrakcji.
To pierwsze wydarzenie w ramach kampanii promującej submarkę IONIQ pod hasłem I’m in charge.
Ponieważ tętniące życiem miasto Londyn zatrzymało się podczas pandemii COVID-19, Hyundai wprowadził nową energię do miasta, oświetlając i ponownie uruchamiając jedną z najbardziej charakterystycznych atrakcji.
Źródło: Hyundai