Wiadomości

BMW dostępne w sprzedaży online poprzez BMW Direct

Dealer BMW Inchcape Polska wprowadza na polski rynek cyfrową platformę sprzedaży. Usługa BMW Direct umożliwia zakup auta wraz z dopełnieniem wszystkich formalności w pełni online, bez wychodzenia z domu.

BMW jako marka nastawiona na technologie od lat konsekwentnie stawia na rozwiązania cyfrowe, takie jak usługi BMW ConnectedDrive umożliwiające klientom wykorzystanie takich technologii jak np. internet rzeczy, podnosząc komfort korzystania z pojazdów na nowy poziom. Zarówno BMW Group, jak i Inchcape Polska, widzą przyszłość w rozwoju e-commerce, w którym to algorytmy i inteligentne urządzenia towarzyszą klientom bezpośrednio w procesie zakupowym, jak i przy korzystaniu z usług. Dlatego startuje sprzedaż aut BMW online, prowadzona przez dealera BMW Inchape Polska, dostępna na platformie.

– Cieszymy się, że nasz partner Inchape Polska wdraża platformę BMW Direct, umożliwiając zakup auta BMW wraz ze wszystkimi formalnościami bez wychodzenia z domu. Klienci zyskują wybór na jakich warunkach, gdzie i kiedy, chcą dokonać zakupu. To kolejny element ważnych dla nas rozwiązań cyfrowych tworzonych z myślą o komforcie klientów BMW. Nowa rzeczywistość wymaga tworzenia nowych rozwiązań, BMW nie patrzy wstecz, wraz z partnerami jesteśmy już w tej rzeczywistości – mówi Radosław Miszkiel, dyrektor ds. sprzedaży BMW.

Nowe BMW M3 Limuzyna i nowe BMW M4 Coupé na torze wyścigowym

Inchcape stale rozwija pakiet swoich usług cyfrowych, internetowa platforma sprzedaży BMW Direct jest kolejnym elementem w ramach tej strategii. Można to porównać do otwarcia czwartego salonu Inchcape w Polsce, który otwarty jest całą dobę, siedem dni w tygodniu. Dzięki intuicyjnym rozwiązaniom, jakie zastosowaliśmy na BMW Direct, nasi klienci szybko i bez problemów mogą stać się właścicielami wymarzonego auta – mówi Piotr Berzyński, Dyrektor Oddziału Inchcape Warszawa.



Źródło: BMW



Redakcja

Recent Posts

Opel Patentmotorwagen System Lutzmann – pierwszy samochód z Rüsselsheim

21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…

1 dzień ago

Toyota sprzedała w Polsce ponad 50 000 hybrydowych RAV4

Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…

1 dzień ago

Astara ogłasza gamę i ceny odświeżonego Nissan Juke w Polsce

Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…

2 dni ago

Ubezpieczenie OC i AC droższe w I kwartale 2024 roku we wszystkich województwach

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…

2 dni ago

MG Motor – 1000 samochodów sprzedanych w Polsce

MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…

2 dni ago

Volkswagen chce zdobyć nowych klientów w Chinach

Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…

3 dni ago