BMW jako marka nastawiona na technologie od lat konsekwentnie stawia na rozwiązania cyfrowe, takie jak usługi BMW ConnectedDrive umożliwiające klientom wykorzystanie takich technologii jak np. internet rzeczy, podnosząc komfort korzystania z pojazdów na nowy poziom. Zarówno BMW Group, jak i Inchcape Polska, widzą przyszłość w rozwoju e-commerce, w którym to algorytmy i inteligentne urządzenia towarzyszą klientom bezpośrednio w procesie zakupowym, jak i przy korzystaniu z usług. Dlatego startuje sprzedaż aut BMW online, prowadzona przez dealera BMW Inchape Polska, dostępna na platformie.
– Cieszymy się, że nasz partner Inchape Polska wdraża platformę BMW Direct, umożliwiając zakup auta BMW wraz ze wszystkimi formalnościami bez wychodzenia z domu. Klienci zyskują wybór na jakich warunkach, gdzie i kiedy, chcą dokonać zakupu. To kolejny element ważnych dla nas rozwiązań cyfrowych tworzonych z myślą o komforcie klientów BMW. Nowa rzeczywistość wymaga tworzenia nowych rozwiązań, BMW nie patrzy wstecz, wraz z partnerami jesteśmy już w tej rzeczywistości – mówi Radosław Miszkiel, dyrektor ds. sprzedaży BMW.
– Inchcape stale rozwija pakiet swoich usług cyfrowych, internetowa platforma sprzedaży BMW Direct jest kolejnym elementem w ramach tej strategii. Można to porównać do otwarcia czwartego salonu Inchcape w Polsce, który otwarty jest całą dobę, siedem dni w tygodniu. Dzięki intuicyjnym rozwiązaniom, jakie zastosowaliśmy na BMW Direct, nasi klienci szybko i bez problemów mogą stać się właścicielami wymarzonego auta – mówi Piotr Berzyński, Dyrektor Oddziału Inchcape Warszawa.
Źródło: BMW
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…
Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…