BMW dostępne w sprzedaży online poprzez BMW Direct

Dealer BMW Inchcape Polska wprowadza na polski rynek cyfrową platformę sprzedaży. Usługa BMW Direct umożliwia zakup auta wraz z dopełnieniem wszystkich formalności w pełni online, bez wychodzenia z domu.

BMW jako marka nastawiona na technologie od lat konsekwentnie stawia na rozwiązania cyfrowe, takie jak usługi BMW ConnectedDrive umożliwiające klientom wykorzystanie takich technologii jak np. internet rzeczy, podnosząc komfort korzystania z pojazdów na nowy poziom. Zarówno BMW Group, jak i Inchcape Polska, widzą przyszłość w rozwoju e-commerce, w którym to algorytmy i inteligentne urządzenia towarzyszą klientom bezpośrednio w procesie zakupowym, jak i przy korzystaniu z usług. Dlatego startuje sprzedaż aut BMW online, prowadzona przez dealera BMW Inchape Polska, dostępna na platformie.

– Cieszymy się, że nasz partner Inchape Polska wdraża platformę BMW Direct, umożliwiając zakup auta BMW wraz ze wszystkimi formalnościami bez wychodzenia z domu. Klienci zyskują wybór na jakich warunkach, gdzie i kiedy, chcą dokonać zakupu. To kolejny element ważnych dla nas rozwiązań cyfrowych tworzonych z myślą o komforcie klientów BMW. Nowa rzeczywistość wymaga tworzenia nowych rozwiązań, BMW nie patrzy wstecz, wraz z partnerami jesteśmy już w tej rzeczywistości – mówi Radosław Miszkiel, dyrektor ds. sprzedaży BMW.

Nowe BMW M3 Limuzyna i nowe BMW M4 Coupé na torze wyścigowym

Inchcape stale rozwija pakiet swoich usług cyfrowych, internetowa platforma sprzedaży BMW Direct jest kolejnym elementem w ramach tej strategii. Można to porównać do otwarcia czwartego salonu Inchcape w Polsce, który otwarty jest całą dobę, siedem dni w tygodniu. Dzięki intuicyjnym rozwiązaniom, jakie zastosowaliśmy na BMW Direct, nasi klienci szybko i bez problemów mogą stać się właścicielami wymarzonego auta – mówi Piotr Berzyński, Dyrektor Oddziału Inchcape Warszawa.

Źródło: BMW