Nissan – nowe salony w polskiej sieci

Nissan wzmacnia swoją obecność w Polsce i dociera do nowych klientów. Teraz zainteresowani kupnem nowego Nissana mogą bezpośrednio zapoznać się z wybranym modelem w salonach w Lublinie, w Radomiu oraz Nowym Sączu. Dzięki nowym punktom dealerskim, marka poszerza sieć dystrybucji w perspektywicznych regionach.

46 punktów dealerskich Nissan na terenie całego kraju i planowane nowe otwarcia świadczą o sile i renomie marki. Elektryczny Nissan LEAF czy bestsellerowe crossovery Juke, Qashqai oraz X-Trail to modele, które cieszą się uznaniem i popularnością wśród klientów w Polsce. Salony marki dostępne w dużych miastach uzupełniane są o nowe punkty w miastach średniej wielkości, a pozwala na to szeroka oferta proponowanych modeli w różnych cenach i o różnym przeznaczeniu. Sukcesywnie poszerzana sieć dealerska i współprace ze sprawdzonymi partnerami pozwalają Nissanowi na dotarcie do nowych klientów, a stałym ułatwiają obsługę posprzedażną.

Nowe salony na mapie autoryzowanych obiektów Nissana w Polsce to Odyssey Lublin, Ster Radom oraz Wikar Nowy Sącz. Wszystkie zostały przygotowane w oparciu o nową Koncepcję Sprzedaży Detalicznej Nissana. Jej założeniem jest zapewnienie klientom pozytywnych wrażeń od razu po przekroczeniu progu salonu. Specjalnie zaprojektowane otoczenie – dynamiczna, multimedialna przestrzeń – ma dostarczać im inspiracji, ale też profesjonalnej wiedzy na temat produktów marki. Doradcy Nissana zapraszają klientów do rozmów przy wygodnych stolikach, co zdecydowanie zwiększa ich komfort i podnosi standard obsługi, który staje się mniej formalny i bardziej przyjazny.

Nissan powrócił do Lublina

Po kilkunastu miesiącach nieobecności, Nissan znowu zaprasza klientów do Lublina. Jedyny w województwie, nowo otwarty Nissan Odyssey, to salon i serwis marki zaprojektowany w najwyższym standardzie marki.

Nissan poszerza ofertę elektrycznego modelu e-NV200 w Europie o rozbudowaną wersję e-NV200 XL Voltia

W lubelskim salonie na 400 m² w jednym czasie eksponowanych jest 5 modeli, które najchętniej wybierają kupujący, w tym: elektryczny Nissan LEAF, czy kultowe crossovery Qashqai oraz X‑Trail. Ekspozycja zewnętrzna zajmuje 500 m² i na tej powierzchni wystawione są modele użytkowe. Dodatkowo Odyssey przewidział miejsce na potrzeby autoryzowanego serwisu oraz na ekspozycję samochodów używanych. Ogromnym atutem salonu jest lokalizacja – Nissan Odyssey znajduje się bowiem przy ul. Droga Męczenników Majdanka, która stanowi jedną z głównych arterii prowadzących do centrum Lublina.

Jak zaznacza Radosław Sternicki, wiceprezes Odyssey Sp. z o.o.: „Z marką Nissan jesteśmy związani od 22 lat. I bardzo cenimy sobie tę wieloletnią współpracę. Najnowszy obiekt w Lublinie jest już piątym, po Warszawie, Pruszkowie, Częstochowie i Kielcach salonem Nissana w portfolio firmy Odyssey. Lublin to prężny ośrodek gospodarczy w tej części kraju i widzimy w tym rynku spory potencjał zarówno pod względem sprzedaży, jak i obsługi posprzedażnej.”

Nowe miejsce na dealerskiej mapie Nissana – Radom

Podobnie jak w Lublinie, tak i tu Nissan postawił na sprawdzonego partnera. Tym razem jest nim spółka Ster, której bez mała 30-letnia działalność i liczne nagrody branżowe dla salonów i obsługi stworzyły doskonałe fundamenty dla współpracy.

Salon znajduje się przy ul. Warszawskiej 220, w bezpośrednim sąsiedztwie starej trasy krajowej nr 7, która jest głównym wjazdem i wyjazdem z miasta w kierunku Warszawy. Powierzchnia wystawiennicza salonu to blisko 350 m², gdzie może być zaprezentowanych aż 6 samochodów jednocześnie. Na zewnątrz, na dodatkowych stanowiskach zaprojektowane zostało miejsce do prezentacji samochodów dostawczych oferowanych przez markę Nissan. Klienci nowego salonu w Radomiu z pewnością docenią też wysoki standard obsługi, który widoczny jest w zaprojektowanej przestrzeni salonu oraz w podejściu doradców.

Jak podkreśla Robert Nowakowski, wiceprezes zarządu Ster: „Jesteśmy zadowoleni z dołączenia marki Nissan do naszego portfolio. Postawiliśmy na dalszy rozwój spółki w kierunku motoryzacji, a otwarcie salonu doskonale wpisuje się w tę strategię. Znakomita lokalizacja, innowacyjna architektura przestrzeni, rozwiązania multimedialne i zmiana w standardach obsługi klienta zapewniają nową jakość gwarantowaną przez markę.

W radomskim punkcie Nissana klienci znajdą przede wszystkim salon samochodów nowych wraz z serwisem mechanicznym, a ponadto sprzedaż części i akcesoriów samochodowych oraz salon samochodów używanych.

Kolejny punkt w Małopolsce – Nissan w Nowym Sączu

Po salonach w Krakowie i Tarnowie to czwarty punkt dealerski marki w tym regionie. Nissan Wikar to 300‑metrowa, nowoczesna powierzchnia ekspozycyjna, gdzie klienci mogą zapoznać się z 5 wyeksponowanymi modelami osobowymi. Obiekt dysponuje także powierzchnią serwisową zaprojektowaną na 4 stanowiska do obsługi klientów Nissana.

Podobnie jak pozostałe punkty dealerskie marki, także ten w Nowym Sączu jest doskonale zlokalizowany. Znajduje się w sąsiedztwie dużej galerii handlowej, w korzystnym punkcie komunikacyjnym przy ul. Węgierskiej 168. O mocnej pozycji obiektu na motoryzacyjnej mapie miasta świadczy także renoma dealera, z którym marka Nissan nawiązała współpracę. Firma Wikar, znana klientom od 25 lat, zyskała ich zaufanie jako rzetelny i sprawdzony dealer innych marek. Jest też laureatem wielu nagród i wyróżnień w kategorii obsługi klienta oraz biznesu.

Jak mówi Sławomir Orczykowski, szef punktu dealerskiego firmy Wikar:Z satysfakcją dołączamy do rodziny Nissana, zwłaszcza że otwarcie nowego salonu doskonale wpisuje się w realizację naszej strategii poszerzenia oferty dla lokalnych klientów. Salon spełnia najnowsze standardy Nissana, które wprowadzają kupujących do cyfrowego świata i znoszą wszelkie bariery w kontakcie z marką. Klient jest naszym gościem, którego chcemy inspirować na każdym kroku”.

Nowe inwestycje w dotychczasowych obiektach Nissana

Marka Nissan otwiera nowe punkty dealerskie i podbija nowe lokalne rynki. Nie oznacza to jednak, że dealerzy, którzy współpracują z marką od lat, spoczywają na laurach. Spowolnienie rynku spowodowane panującym wirusem wykorzystują na unowocześnienie swoich salonów i dostosowywanie ich do rosnących potrzeb i wymagań klientów. W ostatnim czasie takie modernizacje przeprowadzone zostały w następujących obiektach Nissana: Zdunek KMJ w Gdańsku, Autonix w Rzeszowie, Odyssey w Częstochowie, Mad Mobil w Gliwicach, Polmotor w Koszalinie, Polody w Poznaniu oraz Impwar w Legnicy. Zakończyła się także budowa zupełnie nowego obiektu firmy Zaborowski w Warszawie.

Jak podkreślił Tomasz Latała–Golisz, dyrektor zarządzający Nissan Sales CEE:Otwarte w ostatnim czasie salony Nissana wzmacniają obecność naszej marki w Polsce. Dzięki nowym lokalizacjom ułatwiamy obecnym i przyszłym klientom kontakt z marką, zwiększamy dostępność oferty Nissana oraz, co jest bardzo ważne, szybką i sprawną obsługę posprzedażną. Sprawdzeni partnerzy – rozpoznawalni na lokalnych rynkach – oraz nasze know-how są gwarancją najwyższych standardów w obszarze obsługi klienta. Jest to szczególnie istotne w odniesieniu do pojazdów bezemisyjnych, o które coraz częściej pytają klienci. Ponad 10-letnie doświadczenie w sprzedaży samochodów elektrycznych sprawia, że autoryzowana sieć Nissana służy ekspercką wiedzą i pełnym wsparciem dla klienta.

Wszystkie obiekty w sieci Nissana stosują wprowadzone w związku z pandemią zaostrzone procedury bezpieczeństwa, by chronić zarówno klientów salonów i serwisów, jak i swoich pracowników.

Źródło: Nissan