Kia Motors uruchomiła program#KiaMovingWithYou, którego celem jest pomoc klientom i lokalnym społecznościom w wychodzeniu z kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa. Firma, w obliczu wielu ograniczeń i wyzwań,wspiera w walce z wirusem społeczności na całym świecie.
W Europie rozmaite inicjatywy łączy program #KiaMovingWithYou, który obejmuje wsparcie nie tylko pracowników służby zdrowia oraz organizacji medycznych i charytatywnych, ale również klientów.W ramach tego programu Kia Motors Polska zaangażowała się w pomoc m.in. Instytutowi Matki i Dziecka. Z myślą o klientach uruchomiony został internetowy salon samochodowy oraz program „Kia Promise”, który przedłuża gwarancję na samochody.
– Ogólnoeuropejski program przeciwdziałania skutkom kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa, który ma na celu wsparcie klientów, społeczności i dealerów
– Kia Motors Polska przekazała 2700 litrów płynu do dezynfekcji Instytutowi Matki i Dziecka, który został rozdysponowany pomiędzy Kliniki Instytutu
– Przedłużona została gwarancja na samochody dla klientów w Polsce dotkniętych ograniczeniami w przemieszczaniu się z powodu pandemii koronawirusa
– #KiaMovingWithYou łączy wszystkie działania marki Kia wprowadzone po to, aby zapewnić klientom spokój ducha
Na początku maja Kia ogłosiła wprowadzenie w Europie programu „Kia Promise”, który przedłuża gwarancję producenta na samochody. Koreański producent szacuje, że na przedłużeniu gwarancji, dzięki programowi „Kia Promise”, skorzysta w sumie ponad pół miliona klientów.
Kia wprowadziła także szereg środków zapobiegawczych, aby pracownikom w Europie zapewnić bezpieczne środowisko pracy. W tym również środki ochrony osobistej dla sprzedawców. Kia, postępując zgodnie z wytycznymi rządu w każdym kraju, przez cały czas stara się zapewniać bezpieczeństwo pracownikom i dbać o ich zdrowie.
Carlos Lahoz, dyrektor ds. Marketingu w Kia Motors Europe, powiedział: „Mamy do czynienia z niespotykaną sytuacją i mamy nadzieję, że program #KiaMovingWithYou skutecznie wesprze osoby i organizacje, które najbardziej tego potrzebują. Wszyscy jesteśmy dotknięci skutkami pandemii koronawirusa i naszym wspólnym obowiązkiem jest przyczynić się do ożywienia gospodarczego. Bez względu na to, jak długo potrwa stan epidemiczny”.
„Kia Promise” – w związku z pandemią koronawirusa marka ponownie przedłuża gwarancję na auta na całym świecie
W ramach globalnego programu #KiaMovingWithYou, którego celem jest pomoc klientom i lokalnym społecznościom w wychodzeniu z kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa, Kia Motors Polska wsparła Instytut Matki i Dziecka, do którego trafiło 2700 litrów płynu do dezynfekcji.
Z myślą o klientach importer samochodów Kia w Polsce uruchomił internetowy salon, który umożliwia nie tylko wideo rozmowę z doradcą klienta i wirtualny spacer po salonie, ale również profesjonalną prezentację online wybranego modelu. Prezentację, która uwzględnia zarówno szczegółowe przedstawienie samochodu oraz pomoc w wyborze wersji silnikowej i wyposażenia, jak i omówienie możliwości finansowania. Po zaakceptowaniu warunków oferty większość formalności związanych z zakupem auta również można załatwić bez wychodzenia z domu.
Wizyta w wirtualnym salonie samochodowym marki Kia nic nie kosztuje i nie trzeba tracić na nią wiele czasu. Wystarczy wejść na stronę www.kia.pl i wybrać link Internetowy salon. Od tej chwili do zostania właścicielem nowego auta marki Kia dzielą tylko 4 kroki:
1. Wypełnienie krótkiego formularza, w którym wybiera się model i wskazuje preferowany salon
2. Wideo rozmowa ze sprzedawcą, który wcześniej ustala jej dogodny termin
3. Prezentacja wybranego modelu i zatwierdzenie oferty
4. Odbiór nowego, zdezynfekowanego auta, które może być dostarczone pod wskazany adres
„Nie ma branży na świecie, która nie musiałaby stawić czoła walce z koronawirusem. W trosce o naszych partnerów, pracowników i wspólne bezpieczeństwo zaproponowaliśmy nowe procedury funkcjonowania ASO. Bezpieczeństwo i zdrowie postawiliśmy przy tym na pierwszym miejscu” – mówi Wojciech Szyszko, dyrektor zarządzający Kia Motors Polska. I dodaje: „Decyzję o ograniczeniach w funkcjonowaniu poszczególnych salonów i serwisów pozostawiliśmy w gestii właścicieli, którzy mają najlepszy ogląd sytuacji i pełną autonomię w podejmowani decyzji. Do sieci dealerskiej przekazaliśmy zalecane standardy obsługi klienta w salonach marki Kia w okresie przejściowym, wywołanym pandemią koronawirusa”.
Jazdy testowe, na wyraźne życzenie Klienta, mogą odbywać się bez udziału w nich handlowca. Konieczna jest, oczywiście, dezynfekcja samochodu przed i po jeździe testowej (ozonowanie itp.). Wprowadzony został rejestr dezynfekcji, który znajduje się w widocznym miejscu dla klientów. Prezentacja samochodów w salonie dealera odbywa się z zachowaniem minimum 1,5 metra odległości od klienta. Godziny otwarcia niektórych salonów i serwisów zostały skrócone – informacja na ten temat jest umieszczona zarówno na stronie internetowej dealera, jak i w widocznych miejscach na jego obiektach.
W trosce o klientów i pracowników sieci została także wprowadzona dezynfekcja zapobiegawcza. W strefach obsługi klienta są zamontowane zbiorniki z płynem do dezynfekcji rąk (w salonie i serwisie). Przynajmniej raz na godzinę odbywa się dezynfekcja przy użyciu środków dezynfekujących miejsca obsługi i stref klienta. Oczywiście, regularnemu ozonowaniu podlegają samochody ekspozycyjne, po serwisie oraz testowe. Rejestry dezynfekcji są wyłożone w widocznym miejscu. Przed wydaniem samochód jest dezynfekowany łącznie z kluczykami i dokumentami. Podczas umawiania klientów w salonie lub serwisie, na przeglądy okresowe oraz na sezonową wymianę opon, handlowcy informują ich o wprowadzonych procedurach bezpieczeństwa.
“Wierzymy, że odpowiedzialne stosowanie się do wskazówek służb epidemicznych pomoże wygrać walkę z rozprzestrzeniającym się wirusem i zapewni powrót do „normalności” także w branży motoryzacyjnej” – podsumował Wojciech Szyszko, Dyrektor Kia Motors Polska.
Źródło: KIA