Wiadomości

Abarth – wirtualna wycieczka zgromadziła online miłośników marki z logo Skorpiona

Wirtualna wycieczka Abartha rozbudziła pasję 114-tysięcznej społeczności fanów marki z logo Skorpiona. Wszyscy oni zostali poproszeni o opublikowanie swoich ulubionych zdjęć z Abarthami, wykonanych na ulicach swoich miast. Czekając na powrót na drogi i warkot silników na ulicach całej Europy, tym razem fani podzielili się swoimi emocjami podczas wirtualnego wydarzenia.

Skala zainteresowania przeszła najśmielsze oczekiwania. Członkowie społeczności pochodzący z 16 krajów opublikowali zdjęcia utrwalające najbardziej niezapomniane chwile przeżyte z innymi entuzjastami Abartha, przyciągając uwagę pozostałych fanów marki. W nieco ponad miesiąc opublikowaną zawartość obejrzano prawie 3 miliony razy, a liczba interakcji osiągnęła 100 tysięcy.

  • By pozostać blisko swoich fanów, marka Abarth zabrała tę ogromną, 114-tysięczną społeczność na wirtualną wycieczkę: entuzjaści marki sami rzucili sobie wyzwanie, publikując zdjęcia najbardziej ekscytujących zlotów Abartha z przeszłości
  • Najlepsze ujęcia z każdego etapu zostały opublikowane na oficjalnych kanałach społecznościowych. Można je obejrzeć na link
  • Wyniki były zaskakujące: treść wyświetlono 3 miliony razy, dotarła ona w sumie do 2,5 miliona użytkowników

Nowy Abarth 695 70°Anniversario w rozszerzonej rzeczywistości

W ten sposób cała społeczność wielbicieli Abartha stworzyła prawdziwą wirtualną wycieczkę, która kraj po kraju podsycała silną miłość do marki ze Skorpionem. Społeczność Abartha ma 83 kluby na całym świecie, a w nich 114 tysięcy członków „Scorpionship”. By bezpłatnie się do nich przystąpić wystarczy odwiedzić stronę internetową scorpionship.abarth.com

Abarth Virtual Tour 2020

Marka Abarth zawsze angażowała swoich fanów w najważniejsze wydarzenia zarówno w rzeczywistości, jak i wirtualnie. Jednym z przykładów były zakończone ogromnym sukcesem Abarth Days 2019, które odbyły się zeszłej jesieni, podczas których marka z logo Skorpiona świętowała swoje 70. Urodziny. Wydarzenie przyciągnęło tłum 5 tysięcy osób i ponad 3 tysięcy samochodów Abarth, które „paradowały” po terenie MIND Innovation District w Mediolanie.



Oprócz zlotu odbył się także „Abarth Day Online” z internetową prezentacją Abartha 695 70° Anniversario, facebookową premierą, która dotarła do ponad 140 tysięcy osób w całej Europie. Mało tego: społeczność Abartha rozwija się także dzięki działalności lokalnych klubów, organizatorów ponad 500 zlotów każdego roku. Wirtualna wycieczka odnotowała do tej pory dużą liczbę komentarzy i udostępnień, demonstrując w ten sposób zaangażowanie i pasję fanów Abartha, również online. Tak dziś odwiedzane są bezpieczne, wirtualne miejsca, w oczekiwaniu na ponowne spotkanie na drogach za kierownicą swojego Abartha.

Źródło: FCA



Redakcja

Recent Posts

Volkswagen Golf IV – niespotykana jakość wykończenia i nowe technologie: pompowtryskiwacze i skrzynia DSG

W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…

9 godzin ago

Renault Symbioz – nowa era samochodu rodzinnego

Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…

1 dzień ago

Audi prezentuje nowe pierścienie

„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…

1 dzień ago

Camp Jeep PL – jubileuszowa 10. edycja już w czerwcu

W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…

2 dni ago

Suzuki Ignis 1.2 2WD CVT Premium Plus Hybrid – sprawdzi się w aglomeracji miejskiej

To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…

2 dni ago

Peugeot świętuje 20 lat wirtualnej rzeczywistości

Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…

3 dni ago