Wiadomości

#500NatureChallenge: w nowej kampanii społecznejFiat zachęca do ilustrowania nowej równowagi między człowiekiem a naturą

 

Podczas Światowego Dnia Ziemi, Fiat rozpoczął kampanię społeczną #500NatureChallenge. Użytkownicy stają się świadkami nowych relacji „człowiek-środowisko” na terenie naszych miast, w których natura na nowo odnajduje swoje przestrzenie. „Partnerem” kampanii społecznej #500NatureChallenge jest nowy, elektryczny Fiat 500, samochód, który najlepiej reprezentuje nową relację między człowiekiem a środowiskiem.

Nowa relacja między człowiekiem a naturą

Wszyscy jesteśmy świadkami przywracanej w dużych miastach równowagi pomiędzy człowiekiem a naturą. Odnotowane w ostatnim okresie ograniczenie ruchu, przemieszczania się pojazdów i ludzi, spowodowało „powrót” natury, która na nowo przejęła swoją przestrzeń. Ten wyjątkowy stan rodzi nurtujące pytania: czy te wyjątkowe dni pokazują nowy sposób wzajemnego oddziaływania człowieka i Ziemi? Czy szacunek dla niej i jej ochrona stanowią nową granicę?

#fiatforkids: misja w kosmosie z kolorowanką Fiata 500

#500NatureChallenge.



Nowa, elektryczna 500 jest „ambasadorką” specjalnego projektu, który Fiat rozpoczął wczoraj, by uczestniczyć w tej odnowionej relacji między człowiekiem a środowiskiem. Pierwszy w pełni elektryczny samochód FCA idealnie nadaje się do tej roli: bezemisyjny,  powstał, by przyczynić się do stworzenia lepszej przyszłości, pozostając zawsze wiernym swoim cechom i stylowi, dzięki którym stał się ikoną cenioną na całym świecie. Skierowana do globalnej społeczności Fiata 500, inicjatywa #500NatureChallenge, została uruchomiona na oficjalnych kanałach społecznościowych marki i proponuje użytkownikom udostępnianie zdjęć lub filmów świadczących o nowej relacji między miastem a przyrodą. Jest to społeczność, która staje się mandatariuszem nowego związku człowieka z naturą.

Najlepsze zdjęcia zostaną zebrane w albumie, który zostanie opublikowany na Instagramie, a także stanie się częścią wirtualnej wystawy czasowej, wzmacniając tym samym lansowany przez markę przekaz zrównoważonego rozwoju, optymizmu i pozytywnego myślenia. Hashtag tego projektu to #500naturechallenge.

Źródło: FCA

 



Redakcja

Recent Posts

Volkswagen Golf IV – niespotykana jakość wykończenia i nowe technologie: pompowtryskiwacze i skrzynia DSG

W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…

6 godzin ago

Renault Symbioz – nowa era samochodu rodzinnego

Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…

1 dzień ago

Audi prezentuje nowe pierścienie

„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…

1 dzień ago

Camp Jeep PL – jubileuszowa 10. edycja już w czerwcu

W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…

2 dni ago

Suzuki Ignis 1.2 2WD CVT Premium Plus Hybrid – sprawdzi się w aglomeracji miejskiej

To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…

2 dni ago

Peugeot świętuje 20 lat wirtualnej rzeczywistości

Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…

3 dni ago