Kia Motors Europe ogłosiła dziś, że Won-Jeong Jeong został mianowany na stanowisko Prezesa i będzie nadzorował działania marki na Starym Kontynencie. Jeong będzie nadzorował wdrażanie „Planu S”, ze szczególnym naciskiem na wzrost sprzedaży aut elektrycznych i rozwój niestandardowych rozwiązań z dziedziny mobilności. Ogromne doświadczenie nowego Prezesa zaprocentuje, gdy w gamie marki Kia znajdzie się 11 samochodów elektrycznych, co ma nastąpić już za 5 lat.
Na nowym stanowisku Won-Jeong Jeong będzie nadzorował transformację marki Kia w Europie w kierunku lidera elektromobilności, szczególnie istotnej wśród nabywców młodego pokolenia. To jeden z kluczowych elementów „Planu S” – średnio- i długoterminowej strategii, której celem jest osiągnięcie przez Kia Motors pozycji lidera w przemyśle motoryzacyjnym. Dzięki dużemu doświadczeniu w wielu dziedzinach związanych z branżą motoryzacyjną, a także doświadczeniu w prowadzeniu operacji zagranicznych, Won-Jeong Jeong jest znakomicie przygotowany do prowadzenia firmy w czasach wzrostu zainteresowania samochodami elektrycznymi i coraz szerszej oferty usług z dziedziny mobilności.
Won-Jeong Jeong powiedział: „Gama modeli marki Kia i ich design zostały odnowione, aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Dla Kia Motors rynek europejski jest kluczowy z punktu widzenia zarówno popularyzacji elektromobilności, jak i rozwoju usług z dziedziny mobilności oraz łączności samochodów ze światem zewnętrznym. Jestem zaszczycony współpracą z zespołem ekspertów, którzy tworzą Kia Motors Europe”.
Przed objęciem stanowiska Prezesa Kia Motors Europe, Won-Jeong Jeong sprawował wiele funkcji kierowniczych. Karierę zawodową rozpoczął w Hyundai Motor Group w 1992 roku. Ostatnio pełnił funkcję wiceprezesa Global Business Planning Group w Korei, a wcześniej Prezesa Kia Motors w Rosji. Won-Jeong Jeong wniósł także spory wkład we wzrost sprzedaży aut marki Kia w Europie w ostatnich latach, pełniąc różne funkcje kierownicze w Kia Motors UK i Kia Motors Europe.
„Plan S” – średnio- i długoterminowa strategia marki Kia
„Plan S” określa strategię marki Kia oraz przejście do produkcji pojazdów elektrycznych i autonomicznych zamiast samochodów z silnikiem spalinowym. Do końca 2025 r. marka będzie oferować pełną gamę aż 11 aut wyłącznie elektrycznych. Dzięki tym modelom Kia zamierza osiągnąć 6,6-procentowyudział w rynku pojazdów elektrycznych na świecie (z wyłączeniem Chin) i jednocześnie zwiększyć do 25% udział samochodów przyjaznych środowisku w swojej globalnej sprzedaży.
Źródło: KIA
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…