Chiński producent po raz kolejny zaskoczył. Tym razem wprowadził do sprzedaży na regionalnym rynku nowy SUV Icon, który poza wieloma nowoczesnymi rozwiązaniami oferuje także ochronę przed szkodliwymi bakteriami i wirusami. Czy jest to tylko zabieg marketingowy, gdy prawie cały świat zmaga się z koronawirusem.
Reakcja rynku była nadspodziewana, bo już w ciągu pierwszej godziny producent przyjął prawie 30 tys. zamówień on-line, a strony z nowym modelem obejrzało ponad 1 mln internautów.
Trudno się jednak dziwić, bo nowy SUV robi wrażenie. Design nadwozia powstał w kalifornijskim centrum, wnętrze zaprojektowało studio designu w Barcelonie, a ostateczny kształt optymalizowało studio Geely w Szanghaju. Przy tym modelu pracowali najlepsi specjaliści chińskiego koncernu.
Chiński producent po raz kolejny zaskoczył. Tym razem wprowadził do sprzedaży na regionalnym rynku nowy SUV Icon, który poza wieloma nowoczesnymi rozwiązaniami oferuje także ochronę przed szkodliwymi bakteriami i wirusami. Czy jest to tylko zabieg marketingowy, gdy prawie cały świat zmaga się z koronawirusem.
Reakcja rynku była nadspodziewana, bo już w ciągu pierwszej godziny producent przyjął prawie 30 tys. zamówień on-line, a strony z nowym modelem obejrzało ponad 1 mln internautów.
Trudno się jednak dziwić, bo nowy SUV robi wrażenie. Design nadwozia powstał w kalifornijskim centrum, wnętrze zaprojektowało studio designu w Barcelonie, a ostateczny kształt optymalizowało studio Geely w Szanghaju. Przy tym modelu pracowali najlepsi specjaliści chińskiego koncernu. Efekt ich pracy możemy ocenić na zdjęciach.
Zapewne jednym z najbardziej interesujących elementów wyposażenia jest inteligentny system oczyszczania powietrza – „Intelligent Air Purification Systém“ (IAPS), który funkcjonuje we współpracy z klimatyzacją. Jest w stanie automatycznie likwidować szkodliwe składniki powietrza dostarczanego do kabiny. Producent podkreśla, że nie są mu groźne żadne wirusy ani bakterie. Nie ma jednak informacji, jak ten system sprawdza się w praktyce.
Do interesującego wyposażenia należy zaliczyć także systemy wspomagające jazdę i sterowanie pojazdem. Geely Icon posiada autonomiczne sterowania na poziomie 2+, które jest możliwe dzięki m.in. 12 precyzyjnym radarom i 5 kamerom.
Nowy Geely Icon na rynku chińskim napędzany jest czterocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 1.5 l i mocy 130 kW(177 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 255 Nm, który współpracuje z 48 V systemem mild-hybrid oraz siedmiostopniową przekładnią automatyczną. Silnik elektryczny dostarcza 10 kW (13,6 KM) i 45 Nm momentu obrotowego. Od 0 do 100 km/h auto to rozpędza się w ciągu 7,9 sekundy, a na 100 km zużywa średnio 5,7 l paliwa.
SEAT we współpracy z Volkswagen Financial Services Polska (VWFS) proponuje usługę wynajmu długoterminowego. Ta forma…
Cztery lata po swojej premierze rynkowej, Citroën Ami zostaje odświeżony, oferując teraz nowy, ciemnobrązowy kolor…
Nie musimy dłużej czekać na cennik premierowej Alfy Romeo Junior! Marka ogłasza go zaledwie miesiąc…
Opel rozpoczął produkcję samochodów 125 lat temu i wkrótce zaczął odnosić pierwsze sukcesy, wprowadzając na…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
CX-80 to drugi, po CX-60 model zbudowany w oparciu o platformę Mazda Large Architecture jest…