Kia wraz TIME uruchamia internetowe centrum dotyczące elektromobilności

Zbiór multimediów i ciekawostek na temat elektromobilności – w tym tekstów prasowych, wideo i infografik – zapewnia potencjalnym nabywcom samochodów elektrycznych i wszystkim zainteresowanym tą tematyką ciekawych informacji na tematy związane z elektromobilnością. 

Centrum wiedzy dotyczącej elektromobilności – dostępne od teraz na TIME.com – na nowy rodzaj mobilności patrzy z perspektywy globalnej i odpowiada na podstawowe pytania, między innymi, jaki jest wpływ elektromobilności na codzienne życie ludzi, jakie są rodzaje dostępnych technologii w samochodach elektrycznych, jakie są zasięg aut i infrastruktura punktów ładowania, a także jakie są perspektywy rozwoju napędów elektrycznych i na jakie innowacje czeka branżą – od opracowania nowych akumulatorów po mobilność w centrach miast.

Rishaad Sacoor, starszy menedżer ds. Strategii marki w Kia Motors Europe, powiedział: „Ponieważ Europa zdecydowanie zmierza w kierunku ery samochodów elektrycznych, uważamy, że obecni i przyszli nabywcy wciąż mogą dowiedzieć się wiele nowego na temat tej technologii. Centrum dotyczące elektromobilności jest cennym i bezstronnym zasobem wiedzy dla wszystkich zainteresowanych samochodami elektrycznymi, a także informuje o pozytywnych i  negatywnych aspektach związanych z posiadaniem samochodu elektrycznego oraz o szerszym tzw. zeroemisyjnym ekosystemie”.

„Kia Promise” – w związku z pandemią koronawirusa marka ponownie przedłuża gwarancję na auta na całym świecie

„Współpraca z tak znaną i cenioną marką w mediach jak TIME daje nam pewność, że na nasze centrum dotyczące elektromobilności trafi w sieci duża liczba osób na całym świecie. Dla wielu osób TIME jest pierwszym źródłem informacji nie tylko jeśli chodzi o wiadomości ze świata, ale również o najnowsze trendy, które mają wpływ na świadome kształtowanie opinii” – dodał Matt Kidd, Media Manager w Kia Motors Europe.

Tim Howat, szef ds. wspólnych projektów w TIME, powiedział: „Już cieszymy się na współpracę z marką Kia w internecie w tak kluczowym temacie jak „przyszłość mobilności”i jej wpływ na społeczeństwo. Nie ma wątpliwości, że tempo zmian w dziedzinie elektromobilności będzie coraz większe, a nasz wspólny projekt będzie stał na czele tej rewolucji”.

„Doświadczenie marki Kia w dziedzinie samochodów elektrycznych w połączeniu z długą historią magazynu TIME, który od zawsze opowiada ludzkie historie związane z innowacjami tworzy silne partnerstwo, które będzie funkcjonowało przez wiele lat” – podsumował Tim Howat.

„Centrum dotyczące elektromobilności” będzie działało do końca 2019 roku oraz przez cały 2020 rok, dostarczając czytelnikom ciekawych informacji oraz zapewniając rozrywkę. Dzięki materiałom multimedialnym, które będzie można tam znaleźć łatwiej będzie zrozumieć nie tylko kluczowe zagadnienia związane z elektromobilnością, ale również nauczyć się żyć w sposób zgodny ze zrównoważonym rozwojem i z wykorzystaniem możliwości, które daje elektromobilność.

Źródło: KIA