W warszawskim centrum handlowym Promenada otwarto pierwszy w Polsce butikowy salon sprzedaży samochodów Mitsubishi. Pilotażowy projekt o nazwie Mitsubishi Store ma za zadanie przybliżyć markę spod znaku Trzech Diamentów klientom z największej polskiej aglomeracji.
Mitsubishi Store jest pierwszym w Polsce salonem sprzedaży samochodów japońskiej marki, który powstał na terenie galerii handlowej. Pilotażowy projekt przewiduje powstanie sieci takich punktów w całej Europie.
–Przestrzeń, zaprojektowana zgodnie z najnowszymi standardami Mitsubishi Motors, pozwoli klientom na zapoznanie się z ofertą marki i dokonanie wyboru pojazdu. Następnie klienci będą mogli odbyć jazdę próbną wybranym przez siebie modelem Mitsubishi w okolicy galerii handlowej Promenada.” – podkreśla Marcin Kowalik, który nadzoruje realizację tego projektu z ramienia polskiego oddziału Mitsubishi Motors.
Nowy punkt Mitsubishi Store jest obsługiwany przez firmę Zaborowski Sp. z o.o. – doświadczoną przedsiębiorstwo, które może pochwalić się kilkudziesięcioletnim doświadczeniem na stołecznym rynku motoryzacyjnym.
Salon Mitsubishi Store mieści się w centrum Promenada przy ulicy Ostrobramskiej 75C w Atrium Promenada na 1 piętrze (tel. 504 188 570) i jest czynny w godzinach otwarcia tej galerii handlowej.
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…