L’Automobile Magazine – Citroën otrzymał nagrodę za „dynamikę sprzedaży”

Czasopismo L’Automobile Magazine przyznało Citroënowi nagrodę za „dynamikę sprzedaży” podczas 41. edycji rozdania nagród. L’Automobile Magazine co roku przyznaje nagrody markom samochodowym i indywidualnym laureatom.

Ten niezależny od nagradzanych marek i graczy konkurs wyróżnia marki i laureatów indywidualnych, którzy mieli szczególne osiągnięcia w minionym roku. Nagroda jest dowodem ogromnej sprawności działania i wzrostu sprzedaży Citroëna. To Citroën odnotował największy wzrost wśród 10 najlepiej sprzedających się marek samochodowych we Francji w 2019 roku. Został również wybrany przez czytelników i internautów, a tym samym, bardziej niż kiedykolwiek, utrzymuje pozycję popularnej marki bliskiej klientom

Nagrody są przyznawane wspólnie przez zespół redakcyjny i czytelników. Zespół redakcyjny przygotowuje listę trzech kandydatów do każdego trofeum. Zwycięzcę wybierają czytelnicy i internauci. W 2020 roku wybrano sześć różnych kryteriów, w tym design, innowacyjne rozwiązania pokładowe, zarządzanie energią, dynamikę działalności komercyjnej, osiągnięcia sportowe i pasję.

Citroën – nowy C4 i nowe ë-C4 – 100% ëlectric, ponownym odkryciem kompaktowego hatchbacka

W tym roku o trofeum w dziedzinie „dynamiki sprzedaży” ubiegały się marki Citroën, Škoda i Suzuki. Czytelnicy i internauci zdecydowali się przyznać nagrodę marce Citroën.

Źródło: PSA