Mitsubishi Motors – wirtualne salony i narzędzia czekają na klientów

W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów w dobie pandemii, polski oddział Mitsubishi Motors wraz z siecią autoryzowanych salonów tej marki przygotował program o nazwie „Wirtualny Salon Mitsubishi”. Umożliwi on jeszcze lepsze zapoznanie się z ofertą i załatwienie formalności związanych z zakupem samochodu oraz akcesoriów bez wychodzenia z domu – za pośrednictwem internetu.

Zgodnie z rozporządzeniami rządu Polacy spędzają teraz większość czasu w domu i internecie, ale samochody okazują się niezwykle pomocne i bezpieczne w tym trudnym okresie izolacji. Chcemy umożliwić klientom zapoznanie się z naszą ofertą, zakup pojazdu I skorzystanie z naszych usług w bezpieczny sposób dlatego otwieramy drzwi do naszych wirtualnych salonów.” – mówi Adam Męciński dyrektor generalny polskiego przedstawicielstwa MMC.

Mitsubishi Motors- do 30 tys. zniżki w polskich salonach, spłata kredytu jesienią

Dzięki wirtualnym salonom tradycyjne spotkania i rozmowy z klientami będą mogły odbywać się wyłącznie z wykorzystaniem systemu do komunikacji video, telefonu, maila I komunikatorów a wszelkie formalności związane z transakcją – umowa zakupu, finansowania, ubezpieczenia – będą załatwiane – przesyłane I podpisywane bez wychodzenia z domu. Klienci będą mieli możliwość przetestowania samochodu bez obecności handlowca a nowo kupiony, zdezynfekowany pojazd będzie na życzenie klienta dostarczany bezpośrednio do jego domu na lawecie. Dokumenty do rejestracji będą przekazywane klientom przez kurierów a dilerzy będą oferowali pomoc w rejestracji samochodu.

Klienci będą teraz mieli także do dyspozycji dużo większą liczbę wirtualnych narzędzi służących zapoznaniu się z modelami Mitsubishi. Najlepszym przykładem takich nowoczesnych rozwiązań jest wdrożone właśnie narzędzie “Digital presentation tool”  https://digital-presentation.mitsubishi-motors.com https , dzięki któremu klienci mogą w łatwy sposób zapoznać się z wszystkimi zaletami nowego modelu Mitsubishi Outlander PHEV – opisuje ono w bardzo przystępny sposób cechy modelu, wyjaśnia i porównuje do konkurencji technologię PHEV Mitsubishi, napęd S-AWC, tryby jazdy, możliwości ładowania baterii i dostępność stacji ładowania, zasięg i związane z tym oszczędności. Kolejny zestaw informacji w cyfrowym wydaniu – w tym filmy edukacyjne, opis historii oraz zestaw najczęściej zadawanych pytań z odpowiedziami znajdziemy także na stronie: https://www.mitsubishi.pl/swiat-mitsubishi/technologia-phev  oraz na witrynie w pełni poświęconej temu wyjątkowemu pojazdowi: https://www.mitsubishi.pl/samochody/outlander-phev

Źródło: Mitsubishi