Najnowszy model pokazowy marki, zyskuje pozytywne opinie nie tylko branży, ale również entuzjastów samochodów tworzonych w Martorell. Wszystko za sprawą odważnego i drapieżnego designu, który wyróżnia się przede wszystkim grą światła i cieni.
Pokazowy model DarkRebel powstał we współpracy ze społecznością CUPRA Tribe, w tym ambasadorami marki Marc-André ter Stegenem, Danielem Brühlem i Alexią Putellas. Tworzyli oni swoje projekty elektrycznego modelu w Metahypie, gdzie w sumie powstało ponad 270 tys. konfiguracji DarkRebela.
– Od zawsze powtarzam, że markę tworzą ludzie, a w szczególności jej entuzjaści. W przypadku modelu DarkRebel niezaprzeczalnie udowodniliśmy tę tezę. Społeczność CUPRA Tribe była ważnym elementem w procesie projektowym CUPRA DarkRebel. Nasza współpraca okazała się zupełnie nowym podejściem do designu – mówi Wayne Griffiths, dyrektor generalny marek SEAT & CUPRA.
W rezultacie powstał samochód pokazowy, który wywołuje emocje. Przeniesienie wirtualnego projektu do rzeczywistości było dużym wyzwaniem, jednak zespołowi udało się tego dokonać. Wynikiem jest ostry wygląd przodu auta, który został jeszcze bardziej podkreślony kultowym, podświetlanym logotypem marki.
– Według mnie najbardziej zachwycającym elementem tego pojazdu jest enigmatyczny kolor nadwozia, który zmienia się w zależności od światła – ocenia Griffiths.
Ciemnofioletowy kolor CUPRA DarkRebel został wzbogacony wysoce odblaskowym efektem, który ewoluuje w zależności od otaczającego go światła. Dzięki temu samochód wpasowuje się w przestrzeń dokładnie tak, jak kameleon.
Dwumiejscowy, sportowy elektryk wzbogaca wrażenia z jazdy, oferując trzy wirtualne doświadczenia: Exponential Square, Exponential Cube i Exponential Infinity. Dzięki nim podczas ładowania pojazdu użytkownik ma możliwość wejścia do Metahype – przestrzeni marki w Metaverse.
– Projektując ten samochód staraliśmy się podkreślić wirtualne DNA pojazdu, który został stworzony i długo istniał wyłącznie w Metahype. Uważam, że to doskonałe oddanie jego charakteru oraz naszej ambicji do stworzenia modelu, który już dzisiaj odpowiada na potrzeby przyszłych pokoleń – dodaje Diez.
Źródło: CUPRA
Maroko to magiczny kraj, w którym koczownicze tradycje berberyjskie spotykają i przejmują inspiracje z całego…
Ford Mustang, od swojego debiutu w 1964 roku, stał się jednym z najbardziej ikonicznych samochodów…
SEAT we współpracy z Volkswagen Financial Services Polska (VWFS) proponuje usługę wynajmu długoterminowego. Ta forma…
Cztery lata po swojej premierze rynkowej, Citroën Ami zostaje odświeżony, oferując teraz nowy, ciemnobrązowy kolor…
Nie musimy dłużej czekać na cennik premierowej Alfy Romeo Junior! Marka ogłasza go zaledwie miesiąc…
Opel rozpoczął produkcję samochodów 125 lat temu i wkrótce zaczął odnosić pierwsze sukcesy, wprowadzając na…