Categories: Wiadomości

Toyota Online Service Booking – wizytę w serwisie umówisz przez Internet lub w aplikacji MyT

Toyota Online Service Booking to kolejna innowacyjna usługa, która ułatwia korzystanie z autoryzowanego serwisu marki. Skraca czas rezerwacji wizyty w serwisie oraz pozwala umówić termin z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Toyota Online Service Booking dostępny jest w aplikacji MyT oraz na stronie.

Usługa działa szybko i nie wymaga zakładania specjalnego konta. Wystarczy podać podstawowe dane kontaktowe oraz podstawowe informacje dotyczące auta, w tym numer rejestracyjny i przebieg. Następnie należy wybrać serwis, z którego usług chcemy skorzystać, a także dzień i godzinę. System rozpozna auto i zasugeruje zakres prac. Klient może też np. rozszerzyć zakres przeglądu do wariantu Relax, a także wymienić koła lub opony i zlecić ich przechowywanie na kolejny sezon.

Korzystając z Toyota Online Service Booking, od razu znamy szczegółową listę czynności serwisowych, szacunkowy koszt wizyty w serwisie, a także czas trwania przeglądu. Dzięki dostępowi do wolnych terminów w kalendarzach serwisowych dilerów Toyoty szybko wybierzemy najdogodniejszą datę i godzinę wizyty. Rezerwację potwierdzamy, klikając w link dostarczony wraz SMS-em lub e-mailem ze szczegółami wybranych usług. Toyota Online Service Booking wyśle też przypomnienie o zarezerwowanej wizycie w serwisie.

„Chcemy ułatwić naszym klientom korzystanie z Autoryzowanych Serwisów Toyoty. Dzięki usłudze Toyota Online Service Booking wizytę zaplanują szybko, a także otrzymają komplet informacji. Będą mieć też pewność, że zlecona usługa zostanie wykonana zgodnie z zaleceniami producenta i z wykorzystaniem wyłącznie oryginalnych części Toyoty” – mówi Maciej Ostrowski z działu Customer Service Development w Toyota Central Europe.

Guinness Book of Records – Toyota wspiera próbę bicia rekordu pojazdem zasilanym wodorem

Toyota Online Service Booking to kolejne innowacyjne narzędzie dla klientów autoryzowanych serwisów marki. Od 2022 roku działa Toyota Video Service Advisor, dzięki któremu klient może przez aplikację na telefon czuwać nad przebiegiem serwisu swojego samochodu w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca.



Źródło: Toyota



Redakcja

Recent Posts

Renault OpenR link – najbardziej intuicyjny system multimedialny

OpenR link to system multimedialny w samochodach Renault. W połączeniu z dużym ekranem tworzy centrum…

2 dni ago

Mazda CX-60 na drogach i bezdrożach Maroka

Maroko to magiczny kraj, w którym koczownicze tradycje berberyjskie spotykają i przejmują inspiracje z całego…

3 dni ago

Ford Mustang – 60 lat dziedzictwa i ważna rola w popkulturze

Ford Mustang, od swojego debiutu w 1964 roku, stał się jednym z najbardziej ikonicznych samochodów…

4 dni ago

SEAT – najprostszy sposób na nowy samochód – wynajem długoterminowy

SEAT we współpracy z Volkswagen Financial Services Polska (VWFS) proponuje usługę wynajmu długoterminowego. Ta forma…

5 dni ago

Citroën Ami zmienia kolor i wprowadza nowe wersje z okazji czwartcy urodzin

Cztery lata po swojej premierze rynkowej, Citroën Ami zostaje odświeżony, oferując teraz  nowy, ciemnobrązowy kolor…

6 dni ago

Alfa Romeo Junior – polskie ceny już od 129,6 tys. zł

Nie musimy dłużej czekać na cennik premierowej Alfy Romeo Junior! Marka ogłasza go zaledwie miesiąc…

7 dni ago