Hiszpański producent oferuje bogatą gamę możliwości personalizacji, która umożliwia indywidualne dostosowanie samochodu do własnych preferencji. Na co stawiają klienci CUPRY?
W standardowej ofercie marki klienci mogą wybierać spośród kilku wariantów silnikowych. Z danych sprzedażowych wynika, że 7% dotychczasowych klientów marki CUPRA zdecydowało na wyposażenie swojego auta w manualną skrzynię biegów. Natomiast mając na uwadze wygodę, aż 93% konsumentów wybrało automatyczną skrzynię biegów typu DSG. Z kolei aż 47% polskich klientów wybiera silniki powyżej 200 KM. Klienci mają do wyboru także w pełni elektryczny model CUPRA Born, który dostępny jest w dwóch wersjach – z akumulatorem o mocy 58 kWh oraz 77 kWh do wyboru.
Jedną z najbardziej oczywistych możliwości personalizacji jest dobór koloru lakieru przy zakupie auta. Samochody marki CUPRA przyciągają uwagę nie tylko dzięki bogatej ofercie kolorystycznej czy oryginalnym miedzianym elementom, ale także za sprawą niecodziennej, matowej karoserii. Najczęściej wybieranym kolorem w Polsce z całej gamy kolorystycznej hiszpańskiego producenta jest Magnetic Tech – decyduje się na niego aż 28% klientów.
Z danych sprzedażowych wynika również, że już około 10% polskich klientów marki zdecydowało się dodatkowo na pokrycie samochodu matowym lakierem. Opcja ta dostępna jest przy wyborze wszystkich modeli aut oferowanych przez markę. Z kolei ci, które chcą jeszcze mocniej podkreślić, to jak ważny jest dla nich styl, mogą wzbogacić swój samochód o nowy pakiet: Cooper+, który dostępny jest wyłącznie w modelu CUPRA Formentor i obejmuje 18-calowe, matowe felgi w kolorze czarnym z miedzianymi elementami.
CUPRA umożliwia swoim klientom możliwość wzbogacenia konfiguracji pojazdu o pakiet Protect, łączący w sobie alarm z funkcją SAFE, pozwalający na zwiększenie ochrony samochodu przed kradzieżą, z systemem ochrony pasażerów Pre-Crash Assist. Na tego typu dodatkowe zabezpieczenia decyduje się 75% polskich klientów marki.
W bogatej ofercie wyposażenia nie mogło zabraknąć specjalnego pakietu dla melomanów, którzy lubią umilać sobie jazdę ulubionymi dźwiękami. CUPRA z myślą o właśnie takich klientach oferuje możliwość konfiguracji swoich modeli o system audio premium. Pakiet BeatsAudioTM oferuje wysokiej jakości dźwięk o mocy 395W, składający się z 8 głośników, subwoofera i opcji surround. Z danych sprzedażowych marki wynika, że 48% klientów zdecydowało się do tej pory doposażyć swój samochód w system BeatsAudioTM. Dostępny jest on w każdym modelu hiszpańskiej marki.
Źródło: CUPRA
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…