Można odnosić wrażenie, iż tym razem postawiono na jakość, a nie na ilość. Organizatorom udało się do udziału namówić wystawców, którzy dysponują pojazdami w dobrym, a często wręcz wzorcowym stanie. Nie było tutaj złych przypadków. Dla zwiedzających to duża przyjemność!
Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie wystawiło z okazji 50-lecia Tarpana, który jest najstarszym egzemplarzem z Antoninka. Powstał w serii próbnej w 1973 roku. Nie ma z tyłu napisu Tarpan, ale za to ma silnik Warszawy M20 oraz tabliczkę znamionową z FSC im. B. Bieruta w Lublinie (do 1975 roku Antoninek działał pod patronatem FSC w Lublinie).
Muzeum Motoryzacji Wena w Oławie zaprezentowało czterokołowy pojazd WSK wyposażony w cztery koła oraz wałek do przekazywania mocy do innej maszyny.
Automobilklub Wielkopolski w tym roku świętuje jubileusz 100-lecia klubu i nie zapomina o Bugatti Jana Pedy. Wśród najstarszych egzemplarzy należy wymienić m.in. Renault Freres z 1906 roku, oldtimery z kolekcji Tomasza Skrzelińskiego i replikę Voiturette Laurin & Klement.
Z całą pewnością warszawską wystawę uznać należy za udaną. Tym bardziej, iż w czasach kryzysu i wzrostu kosztów jest coraz trudniej o stworzenie czegoś naprawdę interesującego.
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…
Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…