Nagrodę z rąk Iñaki Nieto – globalnego Dyrektora Obsługi Posprzedażnej marek SEAT i CUPRA oraz światowych dyrektorów SEAT S.A. w imieniu Importera i Sieci Serwisowej odebrała Daria Zielaskiewicz – dyrektorka marki SEAT i CUPRA oraz Maciej Szczepański – szef Obsługi Posprzedażnej SEAT i CUPRA. Wydarzeniu towarzyszyła obecność ponad 150 osób reprezentujących markę na całym świecie. Podczas uroczystej gali przedstawiono również plany na przyszłość oraz podsumowano rok 2022.
– Jesteśmy ogromnie dumni z tej nagrody. Zadowolenie klientów jest dla nas najważniejszą kwestią, o którą troszczymy się od lat. Cały czas skupiamy się na stałym polepszaniu relacji z klientami oraz dbamy o to, aby kontakt z naszymi markami i produktami był dla nich jak najlepszym doświadczeniem. To dla nas prawdziwy priorytet, dlatego tym bardziej cieszy docenienie naszych starań. Niemniej nie zwalniamy tempa i czujemy się jeszcze bardziej zmotywowani do dalszych działań w tym zakresie – powiedziała Daria Zielaskiewicz, dyrektorka marek SEAT i CUPRA.
Źródło: CUPRA
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…