Categories: Wiadomości

Toyota przyjmuje zamówienia na RAV4 w nowej wersji GR SPORT (polskie ceny)

RAV4 GR SPORT jest już dostępne w salonach Toyoty. Wraz z nową najwyższą wersją wyposażenia RAV4 zyskuje wzmocnione zawieszenie do dynamicznej jazdy, sportową stylistykę nadwozia i specjalne elementy stylistyczne we wnętrzu. RAV4 w wersji GR SPORT otrzymuje także nowe technologie multimediów, łączności i bezpieczeństwa, wprowadzone do modelu wraz z rocznikiem 2023. Auto w tej konfiguracji kosztuje 215 900 zł.

Toyota rozpoczęła przyjmowanie zamówień na RAV4 Hybrid w nowej najwyższej wersji wyposażenia GR SPORT. Toyota RAV4 GR SPORT wyróżnia się pod względem właściwości jezdnych dzięki połączeniu wzmocnionego zawieszenia z bardzo sztywną konstrukcją TNGA i 222-konnym hybrydowym napędem na cztery koła AWD-i.

Toyota RAV4 GR SPORT – wzmocnione zawieszenie

W ramach modyfikacji zawieszenia RAV4 GR SPORT otrzymał sztywniejsze sprężyny i amortyzatory. Dzięki temu auto prowadzi się pewniej i stabilniej, ułatwiając kierowcy w pełni wykorzystać osiągi auta. RAV4 Hybrid 2.5 AWD-i o mocy 222 KM rozpędza się od 0 do 100 km/h w 8,1 s.

Toyota liderem polskiego rynku w 2022 roku, a Corolla najpopularniejszym modelem

Toyota RAV4 GR SPORT – usportowiona stylistyka

RAV4 GR SPORT ma nowe, 19-calowe koła, wykończone ultraprecyzyjną techniką wycinania linii. Pięcioramienne felgi są lśniąco czarne z drobnymi, jasnymi, prążkowanymi detalami. Mocny wygląd SUV-a z napędem na cztery koła został podkreślony przednimi spojlerami w kolorze Dark Silver oraz nadkolami, listwami bocznymi, tylnym dyfuzorem i zdobieniami klapy bagażnika pokrytymi lakierem Piano Black. Ten sam kolor otrzymał grill i obudowy świateł przeciwmgielnych. Plakietka GR pojawia się na przednim grillu i drzwiach bagażnika. Nowe elementy wnętrza to tapicerka Black Alcantara ze skóry naturalnej i syntetycznej oraz srebrne przeszycia na siedzeniach, kierownicy i dźwigni zmiany biegów. Logo GR zostało wytłoczone na zagłówkach i umieszczone na dole kierownicy.

GR SPORT to najwyższa wersja wyposażenia, która w standardzie ma m.in. nowy system multimedialny z 10,5-calowym ekranem dotykowym HD oraz cyfrowe zegary wyświetlane na dużym, 12,3-calowym ekranie TFT, dzięki którym kierowca może szybko przeglądać i odczytywać kluczowe dane pojazdu bez rozpraszania uwagi podczas jazdy. Samochód zyskuje także systemy bezpieczeństwa czynnego Toyota T-Mate z pakietem Toyota Safety Sense, zawierającym m.in. nowy system wspomagania kierownicy w razie ryzyka zderzenia oraz udoskonalony układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS). W standardzie jest także elektryczna regulacja przednich siedzeń, pamięć ustawień fotela kierowcy, monitor panoramiczny z kamerą 360 stopni oraz m.in. lusterko wsteczne z kolorowym wyświetlaczem cyfrowym.



RAV4 jest szóstym modelem w linii GR SPORT, nawiązującej stylistycznie do sportowych samochodów opracowanych przez zespół TOYOTA GAZOO Racing. Linia GR SPORT obejmuje także modele Yaris, Yaris Cross, Corolla, Hilux i Toyota C-HR. RAV4 GR SPORT kosztuje 215 900 zł.

Źródło: Toyota



Redakcja

Recent Posts

Opel Patentmotorwagen System Lutzmann – pierwszy samochód z Rüsselsheim

21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…

2 dni ago

Toyota sprzedała w Polsce ponad 50 000 hybrydowych RAV4

Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…

2 dni ago

Astara ogłasza gamę i ceny odświeżonego Nissan Juke w Polsce

Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…

3 dni ago

Ubezpieczenie OC i AC droższe w I kwartale 2024 roku we wszystkich województwach

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…

3 dni ago

MG Motor – 1000 samochodów sprzedanych w Polsce

MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…

3 dni ago

Volkswagen chce zdobyć nowych klientów w Chinach

Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…

4 dni ago