Categories: Wiadomości

Toyota otworzyła w Bełchatowie siódmy salon specjalistycznej sieci dealerskiej Toyota Professional

Nowy salon Toyota Professional Bełchatów to siódma stacja sieci Toyoty wyspecjalizowanej w sprzedaży i obsłudze samochodów dostawczych. Został otwarty przez firmę Auto Podlasie, wieloletniego dealera Toyoty, prowadzącego także salony w Siedlcach, Jaśle i Białej Podlaskiej.

Salon w Bełchatowie zajmuje się sprzedażą samochodów dostawczych Toyoty – modeli PROACE, PROACE CITY i Hilux, oraz prowadzi sprzedaż używanych samochodów osobowych i użytkowych w ramach programu Toyota Plus. Autoryzowany serwis jest przygotowany do obsługi samochodów osobowych i dostawczych oraz do montażu zabudowy pojazdów dostawczych i terenowych. Klienci mogą korzystać także z finansowania, ubezpieczenia, obsługi posprzedażnej oraz szerokiej gamy aut zastępczych.

Toyota liderem rynku samochodów osobowych (I-III kwartał 2022 r.)

„Nasza sieć salonów wyspecjalizowanych w samochodach dostawczych staje się coraz silniejsza, wzmacniając pozycję Toyoty na wymagającym rynku aut użytkowych. Siódma stacja Toyota Professional, która powstała w Bełchatowie, to efekt pracy naszego doświadczonego partnera, firmy Auto Podlasie. Ogromne zaangażowanie specjalistów tego jednego z największych dealerów Toyoty, w budowanie siły naszej marki w Polsce, jest dla nas bardzo cenne. Potwierdzeniem bardzo dobrej współpracy między Toyotą i jej siecią dealerską jest pierwsze miejsce dla Toyota Professional w Badaniu Satysfakcji Dealerów ze Współpracy z Importerami, zorganizowanym przez Miesięcznik Dealer, które w tym roku zdobyliśmy po raz drugi z rzędu” – powiedział Tomasz Suliga Regional LCV Manager Toyota Central Europe.

Salony Toyota Professional

Sieć salonów Toyoty wyspecjalizowanych w sprzedaży aut użytkowych powstała w 2019 roku wraz z otwarciem salonów Toyota Professional Wesoła w Warszawie, w Poznaniu i w Zielonej Górze. W kolejnych latach powstały stacje w Gdańsku, Szczecinie i na warszawskim Bemowie.

Do 2025 toku sieć Toyota Professional będzie liczyła 16 stacji. Toyota wprowadza standardy dotyczące sprzedaży pojazdów użytkowych wypracowane w wyspecjalizowanych salonach Toyota Professional do działów sprzedaży samochodów dostawczych we wszystkich salonach Toyoty. Polska jest pierwszym krajem, w którym powstały dedykowane salony marki Toyota Professional. Polski oddział Toyoty zrealizował ten projekt na zlecenie europejskiej centrali firmy, która na podstawie doświadczeń polskich specjalistów wprowadzi podobne rozwiązania w całym regionie.



Źródło: Toyota



Redakcja

Recent Posts

Volkswagen Golf IV – niespotykana jakość wykończenia i nowe technologie: pompowtryskiwacze i skrzynia DSG

W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…

9 godzin ago

Renault Symbioz – nowa era samochodu rodzinnego

Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…

1 dzień ago

Audi prezentuje nowe pierścienie

„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…

1 dzień ago

Camp Jeep PL – jubileuszowa 10. edycja już w czerwcu

W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…

2 dni ago

Suzuki Ignis 1.2 2WD CVT Premium Plus Hybrid – sprawdzi się w aglomeracji miejskiej

To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…

2 dni ago

Peugeot świętuje 20 lat wirtualnej rzeczywistości

Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…

3 dni ago