Categories: Wiadomości

AUTO1.com – funkcja negocjacji online pozwoli dealerom sfinalizować więcej transakcji

Największa w Europie platforma hurtowej sprzedaży samochodów używanych, uruchomiła funkcję negocjacji online, aby handel samochodami używanymi uczynić bardziej efektywnym i mniej czasochłonnym. Dzięki tej funkcji sprzedający i kupujący mogą szybko, bezpośrednio oraz anonimowo negocjować, aby osiągnąć satysfakcjonującą cenę.

Jeśli aukcja zakończy się ofertą poniżej oczekiwanej ceny sprzedaży, sprzedający może teraz wysłać kontrofertę do kupującego, który oferuje najwyższą cenę, za pośrednictwem AUTO1.com. Kupujący może natychmiast odpowiedzieć na nową ofertę. Może to być szczególnie ciekawe, jeśli najwyższa oferta jest nieco niższa od oczekiwanej przez sprzedającego ceny.

AUTO1.com zapewni dostęp do dodatkowych 10 000 ofert pojazdów rocznie dzięki współpracy z Allane Mobility Group

Kupujący ma 24 godziny na zaakceptowanie lub odrzucenie kontroferty. Może również aktywnie negocjować i wysłać sprzedającemu nową ofertę, która musi być lepsza od pierwotnej. Sprzedający ma wtedy 24 godziny na odpowiedź i ostateczne przyjęcie lub odrzucenie tej oferty.

Wszystkie oferty są przesyłane online w ciągu kilku minut za pośrednictwem platformy AUTO1.com bez konieczności dalszej komunikacji między stronami. Jeśli kupujący i sprzedający nie mogą dojść do porozumienia w sprawie finalnej ceny, sprzedający może po prostu wystawić samochód na nowej aukcji.

,,Funkcja kontroferty sprawia, że proces negocjacji staje się w 100% cyfrowy i znacznie bardziej efektywny. Sprzedający może łatwo złożyć konkurencyjną propozycję kupującemu, który zaproponuje najwyższą cenę, aby wspólnie szybko dojść do konsensusu. Działa to niemal jak powszechnie cenione negocjacje na żywo i przyczynia się do zwiększenia sukcesu sprzedaży” – mówi Piotr Baranowicz, Vice President w AUTO1.com na Europę Środkowo-Wschodnią.



Funkcja kontroferty jest dostępna dla systemu iOS w aplikacji EVA App, a wkrótce będzie również dostępna dla telefonów z systemem Android. Włączając powiadomienia Push, Użytkownik otrzyma powiadomienie w czasie rzeczywistym, gdy kupujący złoży kontrofertę, a sprzedający dostanie powiadomienie na trzy godziny przed wygaśnięciem kontroferty kupującego.

,,Pracujemy nad tym, aby stale udoskonalać usługi dostępne na AUTO1.com. Nasza  funkcja kontroferty, dostępna również w wersji mobilnej, jest tego przykładem i pozwala profesjonalnym dealerom samochodowym skutecznie sprzedawać więcej samochodów. Zarówno kupujący, jak i sprzedający, mają możliwość szybkiego uzyskania dobrej oferty, co gwarantuje również, że czas poświęcony na negocjacje jest efektywnie wykorzystane i żadne negocjacje się nie przeciągają” – powiedziała Magdalena Kozłowska, Dyrektor Sprzedaży i Remarketingu w AUTO1.com na Europę Środkowo-Wschodnią.

Usługa jest dostępna w ponad 30 krajach, w których działa AUTO1.com.

 

Źródło: AUTO1.com



Redakcja

Recent Posts

Renault Symbioz – nowa era samochodu rodzinnego

Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…

16 godzin ago

Audi prezentuje nowe pierścienie

„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…

16 godzin ago

Camp Jeep PL – jubileuszowa 10. edycja już w czerwcu

W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…

2 dni ago

Suzuki Ignis 1.2 2WD CVT Premium Plus Hybrid – sprawdzi się w aglomeracji miejskiej

To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…

2 dni ago

Peugeot świętuje 20 lat wirtualnej rzeczywistości

Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…

3 dni ago

Alfa Romeo Giulietta Sprint kończy 70 lat

Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…

4 dni ago