Categories: Uncategorized

Abarth – społeczność projektuje nowe paski ozdobne boczne dla przyszłych modeli samochodów z logo Skorpiona

Przygoda z „Abarth Performance Creators”, narzędziem interakcji umożliwiającym pasjonatom marki współtworzenie przyszłych modeli Abartha, twa nadal. Dzisiaj kolej na nowe ozdobne paski boczne dla Abartha przyszłości. Po ogromnym odzewie na wezwanie skierowane przez markę z logo Skorpiona do swojej społeczności o wyrażenie preferencji dotyczących brzmienia dźwięku AVAS i nowej kolorystyki nadwozia, na które przesłano prawie 200 tysięcy opinii,  marka ponownie zwraca się do swoich fanów.

Począwszy od dzisiaj,  entuzjaści Abartha będą mogli wziąć udział w trzeciej odsłonie ankiety online – na stronach marki na Facebooku, Instagramie i TikToku – i wybrać swój ulubiony styl dla nowych pasków bocznych, które będą zdobić nadwozie nowych samochodów z logo Skorpiona, zgodnie z wartościami założycielskimi marki, którymi są styl i osiągi. Naklejki ozdobne na samochód podkreślające charakter danego samochodu są integralną częścią historii marki Abarth.

Są to dwie interpretacje tradycyjnego napisu, stworzone na nowo z perspektywy cyfrowej i nazwane „Scratch” i „Shift”. Pierwszy pasek zainspirowany jest efektem „glitch”, czyli chwilowym szumem cyfrowym powodującym „opóźnienie” systemu elektronicznego lub komputerowego. W rezultacie powstał futurystyczny pasek, który „wstrzykuje truciznę” Skorpiona do świata cyfrowego i przenosi podsycane adrenaliną wrażenia z jazdy w przyszłość mobilności. Jest to podejście w prawdziwie „abarthowskim” stylu.

Abarth Performance Creator – pozwoli fanom współtworzyć, wraz ze stylistami i inżynierami, Abartha przyszłości

Drugi pasek, nazwany „Shift”, charakteryzuje się trójwymiarowym efektem, który jeszcze bardziej podkreśla sportowy charakter marki Abarth. Oryginalny napis wydaje się być wyrzeźbiony w metalu karoserii i jest jeszcze bardziej widoczny na tle nowego malowania nadwozia. Obydwa paski przykuwają wzrok swoim futurystycznym wyglądem, a jednocześnie są głęboko zakorzenione w historii marki Abarth. Który z nich zdobędzie przychylność większej liczny fanów na całym świecie?

Obecnie społeczność „The Scorpionship”, do której można dołączyć bezpłatnie na stronie abarth.com/scorpionship, liczy ponad 160 000 członków, wśród których są zarówno fani marki, jak i właściciele samochodów Abarth. Istnieją 93 oficjalne kluby rozproszone po całym świecie w 22 krajach i na czterech kontynentach. Ich pasja nie zna granic, co zostało udowodnione pod koniec 2020 roku podczas Abarth Digital Day, kiedy to społeczność marki trafiła do Księgi Rekordów Guinnessa za największy w historii cyfrowy zlot na świecie.



Źródło: Abarth



Redakcja

Recent Posts

Toyota Yaris – model, który odmienił segment B na rynku od 25 lat

Toyota Yaris jest modelem globalnym, produkowanym na całym świecie. Produkcja auta rozpoczęła się w styczniu…

1 dzień ago

Nowy Volkswagen California – premiera nowej generacji

California to kultowy kamper. Wyprodukowano już ponad 280 000 egzemplarzy tego bestsellerowego modelu. Teraz Volkswagen…

1 dzień ago

Toyota – lakier samochodowy zmieniający kolor

Toyota opatentowała nowy lakier samochodowy, którego kolor można zmienić w kontrolowanych warunkach przy użyciu światła…

3 dni ago

Volkswagen ID.7 Special Edition 77 kWh 286 KM – auto, które polubisz od pierwszego wejrzenia

Elektryfikacja motoryzacji wkracza na coraz wyższy poziom. Producenci powoli przestawiają się na produkcję modeli z…

3 dni ago

Nowa Lancia Ypsilon będzie elektryczna, ale zachowa silnik benzynowy

„Lancia zaczyna od nowa, w oparciu o to, co znamy najlepiej: Włochy, kraj, w którym…

3 dni ago

Nowa CUPRA Leon: zaprojektowany na nowo i ulepszony samodzielny model CUPRA

Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…

4 dni ago