Począwszy od dzisiaj, entuzjaści Abartha będą mogli wziąć udział w trzeciej odsłonie ankiety online – na stronach marki na Facebooku, Instagramie i TikToku – i wybrać swój ulubiony styl dla nowych pasków bocznych, które będą zdobić nadwozie nowych samochodów z logo Skorpiona, zgodnie z wartościami założycielskimi marki, którymi są styl i osiągi. Naklejki ozdobne na samochód podkreślające charakter danego samochodu są integralną częścią historii marki Abarth.
Są to dwie interpretacje tradycyjnego napisu, stworzone na nowo z perspektywy cyfrowej i nazwane „Scratch” i „Shift”. Pierwszy pasek zainspirowany jest efektem „glitch”, czyli chwilowym szumem cyfrowym powodującym „opóźnienie” systemu elektronicznego lub komputerowego. W rezultacie powstał futurystyczny pasek, który „wstrzykuje truciznę” Skorpiona do świata cyfrowego i przenosi podsycane adrenaliną wrażenia z jazdy w przyszłość mobilności. Jest to podejście w prawdziwie „abarthowskim” stylu.
Drugi pasek, nazwany „Shift”, charakteryzuje się trójwymiarowym efektem, który jeszcze bardziej podkreśla sportowy charakter marki Abarth. Oryginalny napis wydaje się być wyrzeźbiony w metalu karoserii i jest jeszcze bardziej widoczny na tle nowego malowania nadwozia. Obydwa paski przykuwają wzrok swoim futurystycznym wyglądem, a jednocześnie są głęboko zakorzenione w historii marki Abarth. Który z nich zdobędzie przychylność większej liczny fanów na całym świecie?
Obecnie społeczność „The Scorpionship”, do której można dołączyć bezpłatnie na stronie abarth.com/scorpionship, liczy ponad 160 000 członków, wśród których są zarówno fani marki, jak i właściciele samochodów Abarth. Istnieją 93 oficjalne kluby rozproszone po całym świecie w 22 krajach i na czterech kontynentach. Ich pasja nie zna granic, co zostało udowodnione pod koniec 2020 roku podczas Abarth Digital Day, kiedy to społeczność marki trafiła do Księgi Rekordów Guinnessa za największy w historii cyfrowy zlot na świecie.
Źródło: Abarth
Toyota Yaris jest modelem globalnym, produkowanym na całym świecie. Produkcja auta rozpoczęła się w styczniu…
California to kultowy kamper. Wyprodukowano już ponad 280 000 egzemplarzy tego bestsellerowego modelu. Teraz Volkswagen…
Toyota opatentowała nowy lakier samochodowy, którego kolor można zmienić w kontrolowanych warunkach przy użyciu światła…
Elektryfikacja motoryzacji wkracza na coraz wyższy poziom. Producenci powoli przestawiają się na produkcję modeli z…
„Lancia zaczyna od nowa, w oparciu o to, co znamy najlepiej: Włochy, kraj, w którym…
Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…