Marka Genesis zajęła pierwsze miejsce w klasyfikacji generalnej i pierwsze miejsce wśród marek Premium drugi rok z rzędu. Z wynikiem 643 w Indeksie Innowacji Genesis odnosi spektakularne zwycięstwo, uzyskując ponad 50 punktów więcej niż marka zajmująca drugie miejsce.
– Genesis z przyjemnością dostarcza klientom najnowsze technologie w postaci naszej wielokrotnie nagradzanej gamy pojazdów”. „Cieszymy się, że wyniki raportu potwierdzają nasze zaangażowanie we wdrażanie technologii ukierunkowanych na poprawę wrażenia z jazdy naszych klientów – powiedziała
Tymczasem Hyundai Motor trzeci rok z rzędu zajął najwyższe miejsce wśród marek popularnych, podczas gdy Kia osiągnęła znakomite drugie miejsce.
– Dostarczanie zaawansowanych rozwiązań technologicznych w celu zaspokojenia potrzeb klientów stanowi sedno naszych strategii rozwoju produktów i szkoleń dla dealerów”. „Kluczem jest uczynienie tych innowacyjnych funkcji przyjaznymi dla użytkownika i zaoferowanie ich szerokiemu gronu klientów. Prowadzimy również szeroko zakrojoną edukację klientów w naszych salonach dealerskich, aby zapewnić konsumentom jak najlepsze wrażenia ze swoich pojazdów – powiedział
Na podstawie odpowiedzi 84 165 właścicieli samochodów, którzy zostali ankietowani po 90 dniach posiadania nowych pojazdów z roku modelowego 2022, w amerykańskim raporcie TXI przeanalizowano 35 technologii motoryzacyjnych podzielonych na cztery kategorie: komfort, wschodzące rozwiązania automatyzacji, energia i zrównoważony rozwój oraz system multimedialny i łączność. Badanie określa, w skali 1000 punktowej, jak skutecznie każda marka motoryzacyjna wprowadza takie technologie na rynek
– Kia wciąż zaskakuje swoimi imponującymi wynikami w rankingu J.D. Power VDS i APEAL, a uznanie wśród najbardziej innowacyjnych marek potwierdza status marki Kia jako uniwersalnego lidera w branży”. „Przy tak wysokim zadowoleniu klientów w różnych obszarach, w tym designu, niezawodności, a teraz także innowacji nie spoczywamy na laurach i będziemy nadal przeć do przodu we wszystkich obszarach rozwoju – powiedział
Kategorie „Poziom Penetracji (Market Depth)” i „Jakość Wykonania (Excellence in Execution)” w równym stopniu zaważyły na końcowej punktacji, oceniając zarówno przenikanie zaawansowanych technologii w całym asortymencie produktów, jak i ocenę konsumentów, na temat jakości ich wdrażania.
Wyniki raportu pokazują zaangażowanie nie tylko w innowacyjne technologie, ale także w niezawodność i zadowolenie klientów, we wszystkich markach motoryzacyjnych Hyundai Motor Group.
Źródło: Hyundai Motor Group
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…