Categories: Wiadomości

Genesis, Hyundai Motor i Kia triumfują w rankingu J.D. Power 2022

 

Hyundai Motor Group ma przyjemność ogłosić, że jej trzy marki samochodowe — Genesis, Hyundai Motor i Kia — znalazły się na szczycie rankingu J.D. Power 2022 US Tech Experience Index (TXI). Zostały one docenione za wysoki poziom zaawansowanych technologicznie produktów.

Marka Genesis zajęła pierwsze miejsce w klasyfikacji generalnej i pierwsze miejsce wśród marek Premium drugi rok z rzędu. Z wynikiem 643 w Indeksie Innowacji Genesis odnosi spektakularne zwycięstwo, uzyskując ponad 50 punktów więcej niż marka zajmująca drugie miejsce.

– Genesis z przyjemnością dostarcza klientom najnowsze technologie w postaci naszej wielokrotnie nagradzanej gamy pojazdów”. „Cieszymy się, że wyniki raportu potwierdzają nasze zaangażowanie we wdrażanie technologii ukierunkowanych na poprawę wrażenia z jazdy naszych klientów – powiedziała Claudia Marquez, Dyrektor Operacyjny Genesis Motor North America.

Tymczasem Hyundai Motor trzeci rok z rzędu zajął najwyższe miejsce wśród marek popularnych, podczas gdy Kia osiągnęła znakomite drugie miejsce.

– Dostarczanie zaawansowanych rozwiązań technologicznych w celu zaspokojenia potrzeb klientów stanowi sedno naszych strategii rozwoju produktów i szkoleń dla dealerów”. „Kluczem jest uczynienie tych innowacyjnych funkcji przyjaznymi dla użytkownika i zaoferowanie ich szerokiemu gronu klientów. Prowadzimy również szeroko zakrojoną edukację klientów w naszych salonach dealerskich, aby zapewnić konsumentom jak najlepsze wrażenia ze swoich pojazdów – powiedział Ricky Lao Dyrektor ds. Planowania Produktu w Hyundai Motor North America.



Na podstawie odpowiedzi 84 165 właścicieli samochodów, którzy zostali ankietowani po 90 dniach posiadania nowych pojazdów z roku modelowego 2022, w amerykańskim raporcie TXI przeanalizowano 35 technologii motoryzacyjnych podzielonych na cztery kategorie: komfort, wschodzące rozwiązania automatyzacji, energia i zrównoważony rozwój oraz system multimedialny i łączność. Badanie określa, w skali 1000 punktowej, jak skutecznie każda marka motoryzacyjna wprowadza takie technologie na rynek

– Kia wciąż zaskakuje swoimi imponującymi wynikami w rankingu J.D. Power VDS i APEAL, a uznanie wśród najbardziej innowacyjnych marek potwierdza status marki Kia jako uniwersalnego lidera w branży”. „Przy tak wysokim zadowoleniu klientów w różnych obszarach, w tym designu, niezawodności, a teraz także innowacji nie spoczywamy na laurach i będziemy nadal przeć do przodu we wszystkich obszarach rozwoju – powiedział Steve Center Dyrektor Operacyjny Kia America.

Kia EV9 przechodzi ostatnie testy przed światowym debiutem w 2023 roku

Kategorie „Poziom Penetracji (Market Depth)” i „Jakość Wykonania (Excellence in Execution)” w równym stopniu zaważyły na końcowej punktacji, oceniając zarówno przenikanie zaawansowanych technologii w całym asortymencie produktów, jak i ocenę konsumentów, na temat jakości ich wdrażania.

Wyniki raportu pokazują zaangażowanie nie tylko w innowacyjne technologie, ale także w niezawodność i zadowolenie klientów, we wszystkich markach motoryzacyjnych Hyundai Motor Group.

Źródło: Hyundai Motor Group



Redakcja

Recent Posts

Volkswagen Golf IV – niespotykana jakość wykończenia i nowe technologie: pompowtryskiwacze i skrzynia DSG

W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…

2 godziny ago

Renault Symbioz – nowa era samochodu rodzinnego

Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…

1 dzień ago

Audi prezentuje nowe pierścienie

„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…

1 dzień ago

Camp Jeep PL – jubileuszowa 10. edycja już w czerwcu

W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…

2 dni ago

Suzuki Ignis 1.2 2WD CVT Premium Plus Hybrid – sprawdzi się w aglomeracji miejskiej

To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…

2 dni ago

Peugeot świętuje 20 lat wirtualnej rzeczywistości

Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…

3 dni ago