Sprawność i bezpieczeństwo auta są bardzo ważną kwestią, natomiast tradycyjny sposób umówienia wizyty w serwisie może pochłaniać sporo czasu i energii. Rozwiązaniem może być system rezerwacji wizyt online uruchomiony przez Forda. Umożliwia on – poprzez kilka kliknięć – szybkie i wygodne umówienie wizyty w wybranym autoryzowanym serwisie marki. Dodatkowo (po wprowadzeniu nr VIN) system pokazuje rekomendowany zakres serwisu, bazując na wieku i przebiegu auta, oraz cenę usługi. Osoby posiadające konto Forda – np. w aplikacji FordPass – mogą skrócić czas niezbędny na zarezerwowanie wizyty w serwisie do minimum, zaś sama oferta usługi serwisowej będzie jeszcze bardziej spersonalizowana z uwagi na dostęp do historii pojazdu.
Platforma pozwala na proste, szybkie i efektywne umówienie wizyty w dowolnym czasie. Oferta zawiera szczegółowy kosztorys i zakres usługi i jest dopasowana do potrzeb pojazdu. Sama zaś nawigacja w systemie jest intuicyjna i wygodna.
Krok pierwszy
Można postąpić dwojako – albo wybrać preferowany autoryzowany serwis Forda albo platforma zaproponuje najbliższe lokalizacje na podstawie wskazanego położenia. Posiadając konto w serwisie lub aplikacji Forda można ustawić preferowany autoryzowany serwis i wtedy ten krok jest pomijany, gdyż system pamięta wybór.
Krok drugi
W tym miejscu następuje wybór zakresu usług. Można umówić wizytę ogólną klikając „Rezerwacja usługi serwisowej” – w tym przypadku klient nie otrzymuje kosztorysu, natomiast jest proszony o pozostawienie komentarza dla dilera, by wyjaśnić powód wizyty w serwisie. Można też przejrzeć oferowane czynności usługowe wraz z cenami wprowadzając numer VIN samochodu i klikając „Wybrane usługi serwisowe”.
Krok trzeci
Należy wybrać preferowaną datę i godzinę wizyty serwisowej.
Krok czwarty
Ostatnim etapem jest poinformowanie dilera, w jaki sposób może się skontaktować z użytkownikiem. Ten krok można pominąć, będąc zalogowanym do swojego fordowskiego konta.
Jak łatwo zauważyć w kilku prostych krokach można umówić wizytę zgodnie z preferencjami i potrzebami. W przypadku konieczności zmiany terminu lub odwołania wizyty można to także zrobić online!
– Zmiany, które zachodzą w firmie Ford obejmują nie tylko rozwój niezwykle atrakcyjnych wizualnie, innowacyjnych, skomunikowanych i o świetnych osiągach pojazdów elektrycznych, ale także wprowadzanie nowoczesnych technologii do obszaru obsługi klientów naszych serwisów – powiedział Dariusz Lech, dyrektor ds. serwisu Ford Polska.
Źródło: Ford
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…
Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…