Zmiany w układzie napędowym, zawieszeniu, hamulcach i oprawie dźwiękowej pozwalają uzyskać charakterystyczne dla marki osiągi oraz prowadzenie – także w przypadku modeli z napędem w pełni elektrycznym. Sportowy charakter EQE 53 4MATIC+ podkreśla design jego nadwozia i wnętrza. Zorientowana na wysokie osiągi koncepcja napędu z silnikami elektrycznymi na przedniej i na tylnej osi zapewnia moc do 505 kW (687 KM) i maksymalny moment obrotowy o wartości 1000 Nm (w każdym przypadku z pakietem AMG DYNAMIC PLUS). Standardowy, w pełni zmienny napęd na wszystkie koła w każdych warunkach dba o optymalne przeniesienie siły napędowej na drogę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 3,3 s, a prędkość maksymalna wynosi 240 km/h (dane w przypadku wyboru pakietu AMG DYNAMIC PLUS).
Standardowe wyposażenie EQE 53 4MATIC+ obejmuje 20-calowe obręcze kół AMG z lekkich stopów, z pięcioma podwójnymi ramionami, pneumatyczne zawieszenie AMG RIDE CONTROL+ z adaptacyjną regulacją tłumienia oraz aktywną tylną oś skrętną. Wyposażenie uzupełniają reflektory DIGITAL LIGHT ze specyficzną dla AMG funkcją projekcji, AMG SOUND EXPERIENCE i fotele AMG pokryte tapicerką z syntetycznej skóry ARTICO i mikrofibry MICROCUT z czerwonymi przeszyciami. Fabrycznie na pokładzie znajduje się również kierownica AMG Performance obszyta perforowaną w obszarze chwytu skórą nappa z charakterystycznymi przyciskami AMG. Do wyboru jednego z kilku poziomów rekuperacji służą aluminiowe łopatki w kolorze srebrnym.
Liczne opcjonalne dodatki umożliwiają szeroko zakrojoną indywidualizację EQE 53 4MATIC+. Wśród nich: lakiery MANUFAKTUR (6279-14 293 zł), 21-calowe obręcze kół AMG z lekkich stopów (od 4594 zł), pakiet AMG Night z czarnymi dodatkami karoserii (2859 zł), nagłośnienie przestrzenne Burmester® 3D (3726 zł), tapicerka ze skóry nappa (11 587 zł) czy hiperekran MBUX Hyperscreen (36 752 zł). Dodatkowy potencjał w zakresie dynamiki jazdy zapewniają m.in. ceramiczny układ hamulcowy AMG (21 439 zł; tylko z 21-calowymi felgami) oraz wspomniany pakiet AMG DYNAMIC PLUS (20 418 zł). Ten ostatni oferuje wyższe moc i wyższy moment obrotowy, funkcję wyścigowego ruszania RACE START, prędkość maksymalną zwiększoną do 240 km/h oraz tryb „Performance” AMG SOUND EXPERIENCE.
Źródło: Mercedes-AMG
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…
Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…