Jej poprzednik Pierre Jalady przejął od 1 lipca 2022 roku odpowiedzialność za markę MINI w regionie Azji i Pacyfiku, Europy Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki.
Ulrike von Mirbach pracuje dla BMW Group od około 17 lat. Na początku swojej kariery odpowiadała m.in. za strategię marketingową marki BMW na rynku niemieckim. Od października 2015 do końca 2020 roku kierowała marketingiem marki MINI w Niemczech. 1 stycznia 2021 roku przejęła zarządzanie marką MINI w Niemczech i zaledwie rok później awansowała na poziom Europy.
Ulrike von Mirbach znacząco rozwinęła markę MINI w Niemczech i z powodzeniem realizowała elektryfikację marki. Dla Ulrike von Mirbach sprawy organizacji sprzedaży są zawsze na pierwszym planie. Dobra współpraca między dealerami a producentem, jak również strategiczne zarządzanie marką i jej cyfryzacja, były decydującymi czynnikami sukcesu w pozytywnym rozwoju marki na rynku niemieckim.
Stefanie Wurst, szefowa marki MINI: — Jestem przekonana, że Ulrike von Mirbach, dzięki swojej wyjątkowej wiedzy na temat marki i sprzedaży, z powodzeniem poprowadzi markę MINI w elektryczną przyszłość na poziomie Europy. Ustanowi odpowiednie strategiczne warunki ramowe, które zapewnią sukces sprzedażowy marki w ramach nowego modelu sprzedaży.
Źródło: MINI
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…