Ale nie mniej ważne są inne działania, np. przejście na zasilanie energią odnawialną czy… rezygnacja z papierowych katalogów.
Koniec drukowanych katalogów to kolejny krok marki Volkswagen w Polsce na drodze do ograniczenia negatywnego wpływu na klimat i środowisko. Od minionego roku Volkswagen wraz z Polskim Związkiem Zrzeszeń Leśnych prowadzi projekt kompensacji śladu węglowego samochodów z parku dziennikarskiego: w ramach tej inicjatywy zasadzono już ponad 10 hektarów nowych drzew. Ponadto wszystkie fabryki marki w Polsce, w tym Odlewnia Volkswagen Poznań w której produkowane są elementy obudowy silnika do elektrycznych modeli ID., zasilane są energią pochodzącą ze źródeł odnawialnych.
„Rezygnacja z papierowych katalogów to naturalna konsekwencja działań naszej marki zgodnych ze strategią Way to Zero. Digitalizacja dla klientów oznacza wygodę i dostępność informacji o samochodach Volkswagen w każdym miejscu i czasie, a dla sieci dealerskiej brak problemów z utylizacją zdezaktualizowanych materiałów” – mówi Michał Zygmanowski, dyrektor marketingu marki Volkswagen.
Rezygnacja z papierowych katalogów nie oznacza, że znikną one natychmiast z salonów Volkswagena. Jeszcze przez jakiś czas dealerzy będą mogli zamawiać katalogi takich modeli, jak ID.3, ID.4, Arteon, Arteon Shooting Brake i Tiguan. Będą one dostępne w salonach do wyczerpania zapasów. Ze wszelkimi szczegółami dotyczącymi poszczególnych modeli i oferty Volkswagena będzie można się zapoznać na stronie internetowej www.volkswagen.pl – znaleźć tam można wszystkie informacje dotyczące aktualnie sprzedawanych samochodów, cenniki i konfigurator.
Źródło: Volkswagen
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…