W salonach SEAT-a w Gdyni, Krakowie, Lubinie, Łodzi, Opolu, Poznaniu oraz Rzeszowie wydzielone zostaną przestrzenie dedykowane marce CUPRA. Miłośnicy brandu będą mogli nie tylko zamówić samochody, ale i obejrzeć pojazdy na żywo i skonsultować się z ekspertami marki – CUPRA Masterami. Do tej pory na mapie Polski zlokalizowane są trzy ekskluzywne salony hiszpańskiego producenta. Można je odwiedzić w Warszawie, Gdańsku oraz Białymstoku.
– Jednym z głównych filarów filozofii marki CUPRA jest zagwarantowanie klientom emocjonującego doświadczenia, nie tylko podczas jazdy, ale również podczas procesu zakupu pojazdu. Powstanie nowych showroomów marki w Polsce to proces, który umożliwi dotarcie do jeszcze szerszej grupy ludzi w naszym w kraju, pozwoli na lepsze poznanie DNA marki, a także umocni kontakt z jej ekspertami, którzy z pasją i emocjami opowiadają o motoryzacji – mówi dyrektor Rozwoju Sieci Dealerskiej Tomasz Wróbel.
Pierwszym krokiem w procesie ujednolicania sieci dealerskiej obu marek jest umożliwienie wszystkim klientom odwiedzającym salony SEAT-a, zapoznanie się z ofertą oraz zakup samochodów marki CUPRA. Do końca 2024 roku planowane jest otwarcie co najmniej kilkunastu nowych punktów CUPRY w Polsce.
Cupra Corner to miejsce zlokalizowane w przestrzeni salonowej SEAT-a, gdzie najczęściej znajdują się dwa modele marki, które można zobaczyć na żywo. CUPRA Studio to całkowicie autonomiczna przestrzeń, z dostępną szeroką ofertą pojazdów hiszpańskiego producenta. Zgodnie z filozofią marki, o obsługę klientów dbają wykwalifikowani specjaliści z zespołu CUPRA Masterów, którzy służą pomocą oraz ekspercką wiedzą na każdym etapie styczności z marką. Docelowo CUPRA Corners będą przekształcone w bardziej przestrzenne miejsca jakimi są salony CUPRA Studio. We wszystkich nowoczesnych concept store’ach marki CUPRA, klienci mogą także wybierać z szerokiej oferty specjalnie zaprojektowanych gadżetów, oddających unikalny styl hiszpańskiego producenta.
Planowane uruchomienie nowych punktów marki CUPRA w Polsce rozpoczyna proces, który ma na celu zmaksymalizować dostępność samochodów brandu. W nowoczesnych showroomach miłośnicy tych samochodów będą mogli także bliżej poznać świat oraz filozofię marki CUPRA.
Źródło: CUPRA
Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…