Categories: Wiadomości

CUPRA – więcej salonów hiszpańskiej marki w Polsce

W ramach procesu ujednolicania sieci dealerskiej marek SEAT i CUPRA, w czerwcu działalność rozpocznie 7 nowych punktów CUPRY, a co za tym idzie, w każdym salonie SEAT-a, będzie można zamówić samochód marki CUPRA.  Docelowo dedykowane młodszej marce showroomy zostaną przekształcone w bardziej przestrzenne miejsca – autonomiczne CUPRA Studio.

W salonach SEAT-a w Gdyni, Krakowie, Lubinie, Łodzi, Opolu, Poznaniu oraz Rzeszowie wydzielone zostaną przestrzenie dedykowane marce CUPRA. Miłośnicy brandu będą mogli nie tylko zamówić samochody, ale i obejrzeć pojazdy na żywo i skonsultować się z ekspertami marki – CUPRA Masterami. Do tej pory na mapie Polski zlokalizowane są trzy ekskluzywne salony hiszpańskiego producenta. Można je odwiedzić w Warszawie, Gdańsku oraz Białymstoku.

– Jednym z głównych filarów filozofii marki CUPRA jest zagwarantowanie klientom emocjonującego doświadczenia, nie tylko podczas jazdy, ale również podczas procesu zakupu pojazdu. Powstanie nowych showroomów marki w Polsce to proces, który umożliwi dotarcie do jeszcze szerszej grupy ludzi w naszym w kraju, pozwoli na lepsze poznanie DNA marki, a także umocni kontakt z jej ekspertami, którzy z pasją i emocjami opowiadają o motoryzacji – mówi dyrektor Rozwoju Sieci Dealerskiej Tomasz Wróbel.

CUPRA Finland Experience – modele Born i Formentor VZ5 testowane w ekstremalnych warunkach

Ujednolicenie salonów

Pierwszym krokiem w procesie ujednolicania sieci dealerskiej obu marek jest umożliwienie wszystkim klientom odwiedzającym salony SEAT-a, zapoznanie się z ofertą oraz zakup samochodów marki CUPRA. Do końca 2024 roku planowane jest otwarcie co najmniej kilkunastu nowych punktów CUPRY w Polsce.

CUPRA Corner a CUPRA Studio

Cupra Corner to miejsce zlokalizowane w przestrzeni salonowej SEAT-a, gdzie najczęściej znajdują się dwa modele marki, które można zobaczyć na żywo. CUPRA Studio to całkowicie autonomiczna przestrzeń, z dostępną szeroką ofertą pojazdów hiszpańskiego producenta. Zgodnie z filozofią marki, o obsługę klientów dbają wykwalifikowani specjaliści z zespołu CUPRA Masterów, którzy służą pomocą oraz ekspercką wiedzą na każdym etapie styczności z marką. Docelowo CUPRA Corners będą przekształcone w bardziej przestrzenne miejsca jakimi są salony CUPRA Studio. We wszystkich nowoczesnych concept store’ach marki CUPRA, klienci mogą także wybierać z szerokiej oferty specjalnie zaprojektowanych gadżetów, oddających unikalny styl hiszpańskiego producenta.



Planowane uruchomienie nowych punktów marki CUPRA w Polsce rozpoczyna proces, który ma na celu zmaksymalizować dostępność samochodów brandu. W nowoczesnych showroomach miłośnicy tych samochodów będą mogli także bliżej poznać świat oraz filozofię marki CUPRA.

Źródło: CUPRA



Redakcja

Recent Posts

Nowa CUPRA Leon: zaprojektowany na nowo i ulepszony samodzielny model CUPRA

Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…

58 minut ago

Volkswagen Golf IV – niespotykana jakość wykończenia i nowe technologie: pompowtryskiwacze i skrzynia DSG

W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…

1 dzień ago

Renault Symbioz – nowa era samochodu rodzinnego

Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…

2 dni ago

Audi prezentuje nowe pierścienie

„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…

2 dni ago

Camp Jeep PL – jubileuszowa 10. edycja już w czerwcu

W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…

3 dni ago

Suzuki Ignis 1.2 2WD CVT Premium Plus Hybrid – sprawdzi się w aglomeracji miejskiej

To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…

3 dni ago