Categories: Wiadomości

Audi i FC Bayern Monachium po raz piąty wyruszają na Audi Summer Tour po Stanach Zjednoczonych

Po dwuletniej przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa, Audi i FC Bayern Monachium wracają na amerykański Audi Summer Tour. Drużyna Mistrza Niemiec, z Robertem Lewandowskim w składzie, już po raz piąty wizytować będzie Stany Zjednoczone, gdzie rozegra mecze w Waszyngtonie i w Green Bay, w których zmierzy się z D.C. United i z tegorocznymi półfinalistami Ligi Mistrzów, Manchesterem City.

Audi jest sponsorem tytularnym i partnerem Audi Summer Tour już po raz siódmy. W tym roku wraz z FC Bayern Monachium po raz piąty wyrusza do Stanów Zjednoczonych, gdzie, w ramach przygotowań do nowego sezonu, w dniach od 18 do 24 lipca aktualni mistrzowie Niemiec rozegrają pokazowe mecze.

Pierwszym przystankiem na trasie (18-22 lipca) będzie Waszyngton, a kolejnym (22-23 lipca) Green Bay w stanie Wisconsin. W Waszyngtonie, na Audi Field, zespół Juliana Nagelsmanna zmierzy się z miejscową drużyną D.C. United. Natomiast w Green Bay, na legendarnym Lambeau Field, stadionie mogącym pomieścić 81 441 widzów, rozegra mecz z Manchesterem City. Na Lambeau Field – stadionie futbolu amerykańskiego – swoje mecze tej właśnie dyscypliny sportu rozgrywa drużyna NFL Green Bay Packers. Tym razem, po raz pierwszy w historii, odbędzie się tu mecz piłkarski.

Oliver Kahn: “Nie mogę się już doczekać, by poczuć ten entuzjazm amerykańskich kibiców”

„Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że po dwóch latach pandemii znów możemy zaoferować naszym fanom ogromną dawkę emocji związanych z Audi Summer Tour. Z niecierpliwością czekam, by poczuć entuzjazm amerykańskich kibiców. Ze sportowego punktu widzenia, najważniejszymi punktami tego tournée będą mecze z D.C. United i Manchester City. Bayern jest znowu w trasie, a naszym najważniejszym założeniem jest dostarczanie kibicom niezapomnianych wrażeń” – powiedział Oliver Kahn, dyrektor generalny FC Bayern Monachium.

Audi A6 Avant e-tron concept – mistrz magazynowania

Hildegard Wortmann, członek zarządu AUDI AG ds. marketingu i sprzedaży, dodała: „Nasza współpraca z FC Bayern Monachium doskonale odzwierciedla to, co reprezentujemy w Audi. Żyjemy postępem i wiemy, jak ważny jest prawdziwy duch zespołu, zarówno w sporcie, jak i w pracy. Szczególnie cieszy mnie fakt, że podczas Audi Summer Tour możemy ponownie zaprezentować naszą markę i podkreślić nasze wartości na jednym z naszych najważniejszych dla nas rynków – w Stanach Zjednoczonych. Nie trzeba dodawać, że trzymam kciuki za udane mecze z D.C. United i Manchesterem City.”



Źródło: Audi

 



Redakcja

Recent Posts

Alfa Romeo Giulietta Sprint kończy 70 lat

Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…

24 godziny ago

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…

2 dni ago

Opel Patentmotorwagen System Lutzmann – pierwszy samochód z Rüsselsheim

21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…

4 dni ago

Toyota sprzedała w Polsce ponad 50 000 hybrydowych RAV4

Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…

4 dni ago

Astara ogłasza gamę i ceny odświeżonego Nissan Juke w Polsce

Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…

5 dni ago

Ubezpieczenie OC i AC droższe w I kwartale 2024 roku we wszystkich województwach

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…

5 dni ago