Dzięki zmianom technicznym zastosowanym w obu wersjach e-HYBRID – 204 KM i 245 KM, CUPRA Leon zwiększa swoją wydajność. Zawieszenie pojazdu jest teraz o 25 mm* niższe, dzięki czemu stał się jeszcze pewniejszy i bardziej stabilny w zakrętach. Wersje e-HYBRID są także bardziej kompatybilne z hamulcami Brembo. W połączeniu z większymi niż standardowe (370x32mm) perforowanymi tarczami hamulcowymi zapewniają większą skuteczność hamowania.
Mocniejszą wersję CUPRY Leon e-HYBRID (245 KM) można teraz wybrać w wersji VZ. Wnętrze w tej drugiej wersji wyróżniają przede wszystkim fotele CUPBucket, dostępne w skórze w kolorach Dark lub Petrol Blue. Nowe siedziska zamontowano nisko w kabinie, aby zmaksymalizować przestrzeń i zapewnić bardziej ergonomiczną pozycję kierowcy.
Także w nadwoziu zastosowano modyfikacje, które jeszcze mocniej podkreślają sportowy charakter CUPRY Leon VZ CUP, takie jak tylny spojler z włókna węglowego (tylko w wariancie 5-drzwiowym), listwy progowe Dark Alu i opcjonalne osłony lusterek bocznych pokryte włóknem węglowym.
*produkcja CUPRY Leon e-HYBRID z zawieszeniem niższym o 25 mm rozpoczęła się w czerwcu 2021 roku.
Źródło: CUPRA
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…