W zetknięciu z tym kryzysem, priorytetem Toyoty jako przedsiębiorstwa działającego zarówno na Ukrainie, jak i w Rosji, jest zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom przedstawicielstw firmy i sieci dealerskich oraz poddostawców i partnerów.
Toyota monitoruje sytuację także w aspekcie globalnym i będzie podejmować konieczne decyzje w miarę rozwoju sytuacji.
Status działalności biznesowej Toyoty w Europie przedstawia się następująco:
Przedstawicielstwa Toyoty w krajach graniczących z Ukrainą już podjęły konkretne działania wspierające ukraińskich pracowników i ich rodziny, m.in. ułatwiając przenoszenie bliskich członków rodzin z Ukrainy do bezpiecznych miejsc oraz zapewniając zakwaterowanie, wyżywienie i inne potrzebne wsparcie. Toyota planuje prowadzić dalszą pomoc humanitarną, której szczegóły zostaną ogłoszone w późniejszym czasie.
Źródło: Toyota
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…
Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…