CUPRA z okazji czwartych urodzin dzieli się swoją ambitną wizją na nadchodzące miesiące. Podczas specjalnego wydarzenia online CUPRA X 2, transmitowanego na całym świecie, marka prócz planów rozszerzenia swojej oferty i zwiększenia przychodów w 2022 roku, ogłosiła także stworzenie nowej platformy Metahype, której zadaniem będzie przeniesienie emocjonalnych doświadczeń do zupełnie nowej przestrzeni.
Producent z Martorell zadebiutował na rynku motoryzacyjnym cztery lata temu. Od tego czasu powiększył gamę modeli między innymi o pierwszego w historii marki CUV-a – Formentora i w pełni elektrycznego Borna. Nieprzypadkowo cyfra 2 stanowi motyw przewodni tegorocznej prezentacji hiszpańskiego producenta.
– Nasza czwarta rocznica ma szczególne znaczenie. Plany na 2022 rok obejmują wiele obszarów. Wychodzimy z zamiarem podwojenia sprzedaży, sieci dystrybucji i obrotu. Stąd nazwa wydarzenia: CUPRA X 2 – przyznaje Wayne Griffiths, CEO marki CUPRA. – Cztery lata temu wielu ludzi wątpiło w nas, ale my nigdy nie wątpiliśmy w siebie. Również w tym roku udowodnimy, że nic nasz nie powstrzyma przed rozwojem – dodaje Griffiths.
W planach hiszpańskiego producenta jest także podwojenie globalnej sieci CUPRA City Garage wraz z ekspertami marki, czyli CUPRA Masterami, umożliwiając w ten sposób zapoznanie się z wyjątkową ofertą firmy w concept store’ach dostępnych na całym świecie.
Prezes Griffiths ogłosił również, że w ciągu najbliższych dwóch lat CUPRA zaprezentuje dwa nowe modele, podwajając tym samym dotychczas dostępną gamę samochodów. CUPRA Tavascan, drugi w pełni zelektryfikowany samochód marki po Bornie, pojawi się na rynku w 2024 roku. Premiera modelu UrbanRebel, czyli najbardziej radykalnej interpretacji miejskiego pojazdu elektrycznego, planowana jest na 2025 rok.
Markę CUPRA tworzą unikalne emocje i doświadczenia. Tego lata hiszpańska firma wkroczy do świata metaverse i zaznaczy swoją obecność w zupełnie nowym miejscu.
– Metahype to wspólna przestrzeń, w której marki, startupy i twórcy treści mogą organizować różnorodne wydarzenia i doświadczenia, pozwalając innym tworzyć i dzielić się kulturą. Wchodząc do Metaverse, po raz kolejny udowadniamy, że jesteśmy marką wykraczającą poza branżę motoryzacyjną – stwierdza Griffiths.
Metahype został opracowany we współpracy z VISYON, wielokrotnie nagradzanym dostawcą innowacyjnych usług i członkiem grupy Mediapro. CUPRA połączy siły z partnerami ze świata muzyki i rozrywki, m.in. festiwalem Primavera Sound i sportowym kanałem U-BEAT. W rozmowie ze znaną na całym świecie futurystką i dyrektorką metaverse, Cathy Hackl, Griffiths zdradził, że w najnowszym projekcie zarówno marki, jak i osoby fizyczne będą mogły prezentować materiały artystyczne (takie jak NFT), produkty cyfrowe i fizyczne oraz przesyłać strumieniowo treści w wirtualnej przestrzeni Metahype. Już teraz, klikając w ten link, można doświadczyć nowego wirtualnego świata, tworząc indywidualny avatar.
Marka w ramach platformy będzie funkcjonować w wyodrębnionej strefie, która umożliwi jej stworzenie nowego i spektakularnego doświadczenia podczas ścieżki zakupowej klienta w CUPRA Studio.
CUPRA prezentuje także zupełnie nowy rodzaj wyścigów, który łączy świat rzeczywisty z wirtualnym: CUPRA2 Experience.
– CUPRA2 Experience to zupełnie nowy format gier motorsportowych. Wykorzystując nasz w pełni elektryczny model CUPRA UrbanRebel wprowadzamy w świat CUPRA2 Experience, wyjątkowe doświadczenie związane z wyścigami, w którym pojazd, który prowadzisz, jest prawdziwy, ale to, co widzisz, istnieje w wirtualnym świecie – wyjaśnia Antonino Labate, Dyrektor ds. Strategii, Rozwoju i Operacji w CUPRA.
Przed wprowadzeniem CUPRA2 Experience, marka sprzeda na aukcji swój pierwszy NFT UrbanRebel. Zwycięzca licytacji będzie mógł zostać pierwszym pilotem w najnowszej grze.
Wraz z wprowadzeniem Metahype, CUPRA2 Experience i dwóch nowych modeli, CUPRA świętuje swoje czterolecie i wkracza na nowe ścieżki działań. Po raz kolejny pokazuje, że jest progresywną marką, która nie boi się przekraczać granic.
Źródło: CUPRA
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…
Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…