Auto o długości 3,46 m miało swoich zwolenników w wielu krajach Europy. Doczekało się także w 2014 roku drugiej generacji. Oferowane było w wersji trzy- i pięciodrzwiowej oraz w atrakcyjnych limitowanych seriach zaprojektowanych przy współpracy ze znanym stylistą modowym Jeanem Charlesem de Castelbajac’iem oraz magazynem Elle. Do historii przeszła także edycja Urban Ride.
Mały C1 miał być typowo miejskim autem, który znakomicie radzi sobie w zatłoczonych aglomeracjach i nie potrzebuje dużo miejsca do zaparkowania. Jednak z czasem wyparła go elektromobilność.
Jednym z ważnych modeli, który ma go zastąpić jest elektryczny Citroën Ami. Natomiast dla tych, którzy potrzebują większego auta, oferowany będzie C3. Zdaniem francuskiego producenta te dwa modele staną się dobrym wyborem dla dotychczasowych użytkowników C1.
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…