Categories: Wiadomości

Inchcape Polska otwiera nowe autoryzowane serwisy BMW i MINI oraz salon certyfikowanych samochodów używanych w Warszawie

W Warszawie przy ul. Łopuszańskiej zostaną otwarte dwa autoryzowane serwisy marek BMW i MINI. W tej lokalizacji Inchcape Polska uruchomi także największy w Polsce showroom certyfikowanych samochodów używanych BMW Premium Selection.

Niemal wszystkie usługi, w tym konsultacje, decyzja co do zakresu prac i monitorowanie postępów naprawy, będą mogły odbywać się zdalnie. Dzięki zastosowaniu tzw. kluczykomatów klienci będą mogli dostarczać i odbierać samochody również poza godzinami pracy serwisu.

W dniu 3 stycznia 2022 roku przy ul. Łopuszańskiej w Warszawie zostanie otwarty Inchcape Park. Będzie to pierwsza w Polsce placówka łącząca w sobie salon certyfikowanych samochodów używanych oraz autoryzowane serwisy BMW i MINI.

Używane modele będą dostępne w ramach oferty BMW Premium Selection.  Obejmuje ona auta z niskim przebiegiem, poniżej średniej wartości dla danego wieku, o niewielkim stopniu zużycia oraz ze szczegółowo sprawdzoną historią. Wszystkie modele z portfolio BMW i MINI objęte są w takim wypadku 24-miesięczną ochronę gwarancyjną na wszystkie elementy mechaniczne i elektroniczne.

Inchcape Park stawia szczególny nacisk na bezpieczeństwo klientów i jakość obsługi. Niemal wszystkie usługi, w tym przekazanie pojazdu i konsultacje, będą mogły odbywać się zdalnie. Dzięki zastosowaniu tzw. kluczykomatów możliwe będzie bezkontaktowe dostarczenie auta do serwisu i jego odbiór w dogodnym momencie, nawet poza godzinami pracy oddziału. Postęp prac klienci będą mogli śledzić na przesłanym filmie, a przez aplikację mobilną zdecydować o zakresie świadczonych usług. Dodatkowo osoby, które chciałyby zamienić swój dotychczasowy samochód na model z oferty BMW Premium Selection, będą mogły skorzystać z pełnej obsługi finansowej. Obejmie ona zarówno klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych.



BMW Concept XM – moc i luksus poza wszelkimi konwencjami

Cieszymy się, że Inchcape Polska podziela innowacyjne podejście BMW Group do klienta, łączące nowoczesne technologie i komfort użytkowników. Nowo otwarty obiekt jest dowodem na to, że firma stale rozwija się w tym zakresie i tworzy rozwiązania dostosowane do nowej rzeczywistości – powiedział Christian Haririan, Dyrektor Generalny BMW Group Polska.

W nowym salonie i serwisie oferujemy klientom szyty na miarę proces obsługi. Dzięki usługom online minimalizujemy tradycyjny kontakt z serwisem. Większość jego elementów realizowanych jest zdalnie, wygodnie i bezpiecznie. Ponadto cały proces jest bardzo przejrzysty, co pozwala budować zaufanie klientów, szczególnie istotne w obszarze marek premium, takich jak BMW i MINI – dodał Witold Wcisło, Prezes Zarządu Inchcape Polska.

Źródło: BMW



Redakcja

Recent Posts

Nowy Volkswagen California – premiera nowej generacji

California to kultowy kamper. Wyprodukowano już ponad 280 000 egzemplarzy tego bestsellerowego modelu. Teraz Volkswagen…

3 godziny ago

Toyota – lakier samochodowy zmieniający kolor

Toyota opatentowała nowy lakier samochodowy, którego kolor można zmienić w kontrolowanych warunkach przy użyciu światła…

2 dni ago

Volkswagen ID.7 Special Edition 77 kWh 286 KM – auto, które polubisz od pierwszego wejrzenia

Elektryfikacja motoryzacji wkracza na coraz wyższy poziom. Producenci powoli przestawiają się na produkcję modeli z…

2 dni ago

Nowa Lancia Ypsilon będzie elektryczna, ale zachowa silnik benzynowy

„Lancia zaczyna od nowa, w oparciu o to, co znamy najlepiej: Włochy, kraj, w którym…

2 dni ago

Nowa CUPRA Leon: zaprojektowany na nowo i ulepszony samodzielny model CUPRA

Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…

3 dni ago

Volkswagen Golf IV – niespotykana jakość wykończenia i nowe technologie: pompowtryskiwacze i skrzynia DSG

W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…

4 dni ago