Categories: Wiadomości

Mitsubishi Motors – seria filmów “Eko-Tropy Bartka Topy” z prestiżową nagrodą

Seria filmów „Eko-Tropy Bartka Topy” z udziałem Bartłomieja Topy – utalentowanego aktora i ambasadora modelu Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, zwyciężyła w plebiscycie The Best of Moto.pl 2021. Ta pierwsza wśród marek samochodowych filmowa seria o edukacyjnym zacięciu, promująca ekologiczne zachowania i przedsięwzięcia, została uznana za najlepsze działanie reklamowe w bieżącym roku.

Przedstawiane w mediach społecznościowych i na blogu www.mitsubishistories.pl filmy i zdjęcia trafiły już do 8 milionów polskich widzów.

Filmowy temat

Stworzony i wyprodukowany przez polski oddział Mitsubishi Motors serial “Eko-Tropy Bartka Topy” powstał, by pokazać piękno dzikiej przyrody, ale też by uświadomić widzom jak wielki jest nasz wpływ na środowisko i opowiadać o zbyt szybko niszczejącym świecie natury. Niekorzystne zmiany zachodzą w dużej mierze za sprawą ludzkich nieprzemyślanych działań w masowej skali, które zaburzają równowagę ekologiczną Ziemi. Trzeba o tym mówić, by świadomość katastrofalnych efektów tych zmian była coraz większa – to ona daje szansę na poprawę. Chcemy pokazywać jak wiele zależy od naszych indywidualnych wyborów, zachęcić do działania. Uświadomić, że suma naszych poczynań naprawdę może uratować świat – każda oszczędzona kropla wody to przecież 8 miliardów kropli wody w skali globu.” – mówi Kinga Ossowska, twórczyni projektu i menadżerka ds. PR i mediów społecznościowych w polskim oddziale Mitsubishi Motors.

 

Serial jest realizowany w najpiękniejszych zakątkach  Polski. Przedstawia ekologiczne ciekawostki i sposoby życia, ale zwraca także uwagę na nieznane szerzej, niekorzystne dla środowiska efekty działalności człowieka, jednocześnie prezentując w tle innowacyjny, przyjazny środowisku pojazd – ładowany z gniazdka, hybrydowy model z elektrycznym napędem na 4 koła – nowy SUV coupe Mitsubishi Eclipse Cross PHEV.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV – tytuł Technologii Roku 2022 dla systemów PHEV i S-AWC

Bohaterowie „Eko-Tropów Bartka Topy” to polscy przedsiębiorcy, naukowcy i pasjonaci – ciekawi, świadomi ekologicznie ludzie, dla których środowisko naturalne i jego ochrona są najważniejsze, co podkreślają w swoich inicjatywach, badaniach i sposobie prowadzenia biznesu. Serial zabiera widzów do ciekawych miejsc: jabłkowego sadu, gdzie od dziesiątków lat z pokolenia na pokolenie przekazuje się tajniki ekologicznej, naturalnej uprawy jabłoni bez użycia chemicznych środków ochrony roślin, ekologicznej pasieki z historią o pszczołach i ich wielkim znaczeniu dla ekosystemu, Rezerwatu Gwiezdnego Nieba w Bieszczadach, w którym chroni się niebo przed zanieczyszczeniem sztucznym światłem, Tatrzańskiego Parku Narodowego z piękną opowieścią o niedźwiedziach, czy Białowieskiego Parku Narodowego – prastarej puszczy,  w której żyją tak ważne dla środowiska wilki.



Jesteśmy odpowiedzialni za naszą planetę i mamy na nią wpływ. Dlatego warto jak najwięcej mówić o naturze i o tym jak możemy o nią dbać i z niej korzystać. Nie zawsze to, co dobre dla ludzi i planety, jest najtańsze, ale świadome wybory to jedyna droga do tego, byśmy wraz z kolejnymi pokoleniami mieli zdrowe miejsce do życia.” – mówi Bartłomiej Topa.

Ważna nagroda
„Eko-tropy Bartka Topy”, są prezentowane w kanałach mediów społecznościowych:

You Tube

Facebook

Instagram

oraz na łamach blogu www.mitsubishistories.pl .

W plebiscycie „The Best of Moto.pl” organizowanym corocznie przez www.moto.pl  – jeden z czołowych serwisów motoryzacyjnych, należących do portalu www.gazeta.pl, serial „Eko-Tropy Bartka Topy” rywalizował z 9 innymi pomysłami znanych marek samochodowych.

Fakt przyznania nagrody dla najlepszego działania reklamowego na polskim rynku ekologicznemu serialowi jest dobrą wiadomością dla naszej planety oraz świadectwem rosnącej świadomości ekologicznej i wielkiej wagi, jaką powinniśmy przykładać do ochrony środowiska. Cieszę się, że mogę uczestniczyć w tym przedsięwzięciu i współpracować z ekipą pasjonatów z Mitsubishi Motors.” – podsumowuje Bartłomiej Topa.

Narratorem i głównym bohaterem filmów jest znakomity aktor i promotor działań na rzecz natury – Bartłomiej Topa. Pomysłodawcami serii są Kinga Ossowska – szefowa działu Public Relations I mediów społecznościowych w polskim oddziale Mitsubishi Motors oraz Andrzej Ripper, odpowiedzialny także za scenariusz, reżyserię i produkcję.  Autorami zdjęć do filmów są Maciej Puczyński, Kamil Nowak i Michał Pałka-Keff, ich montażem zajmuje się Michał Biliński i Filip Amadeusz Kowalski. Za postprodukcję dźwięku odpowiada Filip Kuncewicz a zdjęcia z planu wykonuje Paweł Poręcki. Planowanie, publikacja i promocja materiałów w mediach społecznościowych i na blogu przebiega we współpracy z agencjami Oxymoron i Performics.

Nowe Mitsubishi Eclipse Cross PHEV jest dostępne od ręki w polskich salonach marki spod znaku Trzech Diamentów (lista dilerów), które oferują bezpłatne jazdy próbne tym modelem. Więcej informacji na temat Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 

Źródło: Mitsubishi Motors



Redakcja

Recent Posts

Camp Jeep PL – jubileuszowa 10. edycja już w czerwcu

W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…

8 godzin ago

Suzuki Ignis 1.2 2WD CVT Premium Plus Hybrid – sprawdzi się w aglomeracji miejskiej

To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…

9 godzin ago

Peugeot świętuje 20 lat wirtualnej rzeczywistości

Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…

1 dzień ago

Alfa Romeo Giulietta Sprint kończy 70 lat

Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…

2 dni ago

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…

3 dni ago

Opel Patentmotorwagen System Lutzmann – pierwszy samochód z Rüsselsheim

21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…

5 dni ago