Sylvia Dos Santos, która odpowiada za strategię nazw w Dyrekcji Global Marketingu marki Renault, mówi: „Austral kojarzy się z kolorami i ciepłem południowej półkuli. Ta nazwa wprost zaprasza do podróży i świetnie pasuje do SUV-a. Brzmi harmonijnie, jest wyważona i łatwa do wymówienia, bardzo «międzynarodowa»”.
Wraz z nowym modelem Renault kontynuuje ofensywę i ponowny podbój segmentu C, rozpoczęty wprowadzeniem Arkany, a wkrótce także elektrycznego nowego Mégane E-TECH.
Austral zastąpi w gamie Kadjara, a jego premiera będzie miała miejsce na wiosnę 2022 roku.
Geneza nazwy:„Był sobie AUSTRAL”.
Źródło: Renault
Toyota Yaris jest modelem globalnym, produkowanym na całym świecie. Produkcja auta rozpoczęła się w styczniu…
California to kultowy kamper. Wyprodukowano już ponad 280 000 egzemplarzy tego bestsellerowego modelu. Teraz Volkswagen…
Toyota opatentowała nowy lakier samochodowy, którego kolor można zmienić w kontrolowanych warunkach przy użyciu światła…
Elektryfikacja motoryzacji wkracza na coraz wyższy poziom. Producenci powoli przestawiają się na produkcję modeli z…
„Lancia zaczyna od nowa, w oparciu o to, co znamy najlepiej: Włochy, kraj, w którym…
Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…