Categories: Wiadomości

Maserati i Hiroshi Fujiwara prezentują swoją kapsułową kolekcję

Współpraca pomiędzy Maserati a Hiroshim Fujiwarą – pionierem mody ulicznej – rozpoczęła się w czerwcu, od zorganizowanej w Tokio globalnej premiery Maserati i marki Fragment. Gwiazdami tej premiery były dwie kontrastujące ze sobą wersje specjalnej edycji Maserati Ghibli – Operanera i Operabianca, stworzone przez dyrektora kreatywnego marki Fragment, Hiroshiego Fujiwarę, w ramach wysokiej próby programu personalizacji Maserati o nazwie Fuoriserie.

Teraz czas na odwrotny scenariusz, czyli premierę limitowanej kapsułowej kolekcji mody ulicznej współtworzonej przez Fujiwarę i markę Fragment oraz Maserati – „Fragment spotyka Maserati”. Jej wizjonerski duch zmienia konwencje popkultury. Na kolekcję składają się dwa rodzaje bluz z kapturem, ponadwymiarowe T-shirty i czapka z daszkiem ozdobione symbolami obu kultowych marek.

W swoich nieustannych poszukiwaniach jako burzyciela kultury Hiroshi Fujiwara – ojciec chrzestny światowej mody ulicznej – rozwija współpracę z producentem spod znaku trójzębu, łącząc swoją wrażliwość na współczesną kulturę uliczną z odwagą Maserati w podążaniu w kierunku nowej ery.

Alfa Romeo Giulia i Stelvio „6C Villa d’Este” – najmocniejszy wyraz elegancji

Kapsułowa kolekcja łączy buntowniczy styl Fujiwary i śmiałego ducha Maserati. Dwie legendarne marki, które nie boją się odmienności, obie niezależne i nieustannie dążące do kwestionowania status quo. Kolekcja „Fragment spotyka Maserati” jest dostępna na całym świecie w sklepach Maserati Store oraz na platformie internetowej Hypebeast.

Źródło: Maserati





Redakcja

Recent Posts

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…

13 godzin ago

Opel Patentmotorwagen System Lutzmann – pierwszy samochód z Rüsselsheim

21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…

3 dni ago

Toyota sprzedała w Polsce ponad 50 000 hybrydowych RAV4

Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…

3 dni ago

Astara ogłasza gamę i ceny odświeżonego Nissan Juke w Polsce

Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…

4 dni ago

Ubezpieczenie OC i AC droższe w I kwartale 2024 roku we wszystkich województwach

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…

4 dni ago

MG Motor – 1000 samochodów sprzedanych w Polsce

MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…

4 dni ago