Teraz czas na odwrotny scenariusz, czyli premierę limitowanej kapsułowej kolekcji mody ulicznej współtworzonej przez Fujiwarę i markę Fragment oraz Maserati – „Fragment spotyka Maserati”. Jej wizjonerski duch zmienia konwencje popkultury. Na kolekcję składają się dwa rodzaje bluz z kapturem, ponadwymiarowe T-shirty i czapka z daszkiem ozdobione symbolami obu kultowych marek.
W swoich nieustannych poszukiwaniach jako burzyciela kultury Hiroshi Fujiwara – ojciec chrzestny światowej mody ulicznej – rozwija współpracę z producentem spod znaku trójzębu, łącząc swoją wrażliwość na współczesną kulturę uliczną z odwagą Maserati w podążaniu w kierunku nowej ery.
Kapsułowa kolekcja łączy buntowniczy styl Fujiwary i śmiałego ducha Maserati. Dwie legendarne marki, które nie boją się odmienności, obie niezależne i nieustannie dążące do kwestionowania status quo. Kolekcja „Fragment spotyka Maserati” jest dostępna na całym świecie w sklepach Maserati Store oraz na platformie internetowej Hypebeast.
Źródło: Maserati
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…