Ponieważ samochód i podróż są ze sobą nierozerwalnie związane, Peugeot nawiązał współpracę z Samsonite, aby wprowadzić na rynek nową walizkę kabinową. Obie marki potwierdzają tym samym swoje pozycjonowanie jako marek oferujących produkty najwyższej jakości skierowane do szerokiej grupy odbiorców i chcą zjednać sobie podróżujących. Atrakcyjny design walizki inspirowany kształtem muszli morskiej jest charakterystyczny dla gamy twardych walizek tego renomowanego producenta bagażu. Czarny, stonowany kolor walizki eksponuje nowy logotyp Peugeot – głowę lwa z profilu.
Nowa walizka kabinowa opatrzona logotypem Peugeot odpowiada modelowi Samsonite C-Lite. Wykonana jest z trwałego i lekkiego tworzywa CURV o wyjątkowej odporności na uderzenia w każdych warunkach. Jej wymiary (55 x 40 x 20 do 23 cm z możliwością rozsuwania) i waga 2,1 kg sprawiają, że staje się idealnym towarzyszem wypadów weekendowych lub krótkich podróży samochodem, pociągiem lub samolotem. Cztery kółka i wydłużona podwójna rączka teleskopowa gwarantują maksymalną łatwość przemieszczania się.
Wyprodukowana w Europie nowa uniwersalna walizka uzupełnia linię bagaży Peugeot, jak również gamę ubrań i akcesoriów sygnowanych nową identyfikacją wizualną marki. Walizka kabinowa jest już dostępna w sklepie internetowym w cenie 399 euro. Współpraca obu marek może przynieść kolejne nowe modele. Więcej informacji we wrześniu 2021 r.!
Źródło: Peugeot
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…