Wiadomości

Nissan otwiera nowy salon w Elblągu

Mimo panującej pandemii Nissan nieustannie rozwija swoją sieć sprzedaży. Po uruchomionych kilka miesięcy temu nowych obiektach w Radomiu i Nowym Sączu, swoje podwoje otworzył właśnie dla klientów nowy salon w Elblągu. Tym samym sieć autoryzowanych punktów dealerskich Nissana powiększyła się do 47. Obiekt w Elblągu to pierwszy w Polsce punkt sprzedaży z nowym logo marki.

Po kilku latach przerwy znana japońska marka powróciła do Elbląga – zupełnie nowy salon Nissana uruchomiła właśnie firma RTS Sp. z o. o. Jest to spółka z ugruntowaną pozycją w branży motoryzacyjnej i niemal 30-letnim stażem współpracy z różnymi markami. Na lokalnym rynku cieszy się dobrą opinią i zaufaniem klientów, czego potwierdzeniem jest otrzymana w 2019 roku nagroda branżowa. Nissan jest trzecią marką w portfolio firmy RTS.

Nowy salon sprzedaży w Elblągu został zbudowany od nowa zgodnie z najnowszymi standardami importera i wymogami architektonicznymi, a także – jako pierwszy obiekt w Polsce i ósmy w Europie – z wykorzystaniem nowego logo Nissana.

Nissan ponownie numerem 1 na rynku samochodów elektrycznych w Polsce

Obecnie dla trzech marek do dyspozycji jest ponad 1300 m2 salonu sprzedaży. Hala serwisowa, która została poddana gruntownej modernizacji, na powierzchni prawie 1000 m2 dysponuje dwustanowiskową recepcją interaktywną, dwunastoma stanowiskami naprawczymi dla samochodów osobowych i dostawczych (w tym jedenastoma z podnośnikami), dwoma stanowiskami diagnostycznymi, nowoczesnym stanowiskiem do badania geometrii oraz dwustanowiskową myjnią. Oczywiście, jak przystało na nowoczesną placówkę tego typu, na miejscu znajduje się stacja ładowania aut elektrycznych.

Budowa nowego pawilonu oraz modernizacja istniejącej części trwała dziesięć miesięcy. W nowym budynku zastosowano szereg innowacyjnych rozwiązań, takich jak: instalację fotowoltaiczną, system solarnego podgrzewania wody użytkowej, system grzania i chłodzenia powietrza w hali serwisowej, oświetlenie w technologii LED. Do budowy użyto materiałów o wysokich parametrach izolacyjnych. Wszystko to pozwoli na znaczące obniżenie zapotrzebowania obiektu na energię.



W tej nowoczesnej placówce Nissana eksponowana jest cała gama samochodów osobowych marki, od miejskiego hatchbacka Micra poprzez crossovery Juke, Qashqai i X-Trail, aż do w pełni elektrycznego modelu LEAF. Placówka dysponuje oczywiście również pojazdami do jazd testowych oraz bezpłatnymi samochodami zastępczymi.

Nowy salon Nissana jest przyjaznym, wręcz kameralnym miejscem. Dzięki zastosowaniu rozwiązań nowej Koncepcji Sprzedaży Detalicznej, już od momentu przekroczenia progu dostarcza klientom pozytywnych wrażeń z obcowania z marką. Tematyczne ekrany multimedialne, interaktywne narzędzia do wizualizacji z ekspozycją próbek lakierów i rodzajów dostępnych tapicerek umożliwiają łatwe skonfigurowanie wymarzonego modelu przy filiżance aromatycznej kawy. Z pomocą w wyborze nowego samochodu przyjdzie profesjonalny zespół handlowy z prawie 20-letnim doświadczeniem. Wszystko po to, by klient już od momentu wejścia czerpał pełną przyjemność z tworzenia swojego nowego samochodu, w komfortowej atmosferze i z ekspercką pomocą ze strony zespołu Nissana.

Oferta placówki jest bardzo szeroka i oprócz sprzedaży samochodów nowych, serwisu mechanicznego i blacharsko-lakierniczego obejmuje także sprzedaż samochodów używanych, odkup samochodów wszystkich marek, hotel opon, usługi finansowania, pełen zakres usług ubezpieczeniowych, sprzedaż oryginalnych części zamiennych i akcesoriów, a ponadto okresowe przeglądy w znajdującej się na terenie obiektu okręgowej stacji kontroli pojazdów.

W przyszłości dealer planuje kolejne etapy modernizacji i rozwoju firmy w celu dalszego podnoszenia poziomu obsługi klientów.

Źródło: Nissan



Redakcja

Recent Posts

Opel Patentmotorwagen System Lutzmann – pierwszy samochód z Rüsselsheim

21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…

22 godziny ago

Toyota sprzedała w Polsce ponad 50 000 hybrydowych RAV4

Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…

22 godziny ago

Astara ogłasza gamę i ceny odświeżonego Nissan Juke w Polsce

Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…

2 dni ago

Ubezpieczenie OC i AC droższe w I kwartale 2024 roku we wszystkich województwach

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…

2 dni ago

MG Motor – 1000 samochodów sprzedanych w Polsce

MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…

2 dni ago

Volkswagen chce zdobyć nowych klientów w Chinach

Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…

3 dni ago