Odświeżenie identyfikacji wizualnej ma być częścią kampanii marki podkreślającej jej wysiłki w dążeniu do upowszechnienia pojazdów elektrycznych. Obejmują one m.in. zobowiązanie do wyprodukowania 30 modeli elektrycznych do 2025 r. Nowy znak został zaprezentowany tuż przed prezentacją marki na targach CES 2021 zaplanowaną na 12 stycznia.
– Tematem projektu „Everybody In” stworzonego przez agencje Commonwealth // McCann jest wezwanie do działania mające na celu odzwierciedlenie ruchu, który jest integracyjny i dostępny – mówi Deborah Wahl, dyrektor ds. marketingu globalnego w GM. Dodaje, że nowe logo „opiera się na silnym dziedzictwie, a jednocześnie wnosi bardziej nowoczesny i żywy wygląd do znajomego niebieskiego kwadratu GM”.
Zmodyfikowana litera “m” w nim ma przypominać gniazdko elektryczne. To piąta zmiana w 113-letniej historii firmy i najbardziej „postępowa” zmiana od 1964 roku.
Źródło: GM
Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…