Wiadomości

Toyota C-HR Black Edition – nowa wersja specjalna hybrydowego crossovera

Toyota rozbudowuje linię Black Edition o drugi model – do RAV4 w tej wersji specjalnej dołączyła Toyota C-HR. Elegancka czarna odmiana kompaktowego crossovera z bogatym wyposażeniem i unikalnymi rozwiązaniami stylistycznymi jest dostępna z mocniejszym napędem hybrydowym, czyli układem opartym na silniku 2.0, o całkowitej mocy 184 KM.

Toyota C-HR Hybrid Black Edition została całościowo wykończona w czarnym kolorze, zarówno z zewnątrz, jak i we wnętrzu. Nadwozie pokryto lakierem Eclipse Black, który podkreśla ostre linie i przetłoczenia karoserii tego stylowego crossovera. Czarne wykończenie otrzymały także zderzaki, przedni grill oraz tylny spojler. Charakter auta podkreślają 18-calowe aluminiowe felgi wykończone czarnym matem. Z konsekwentnym czarnym wykończeniem całego nadwozia kontrastują jedynie srebrne nakładki na przedni i tylny zderzak.

Stylowe wnętrze

Wnętrze również jest utrzymane w konsekwentnej czarnej tonacji, którą przełamuje jedynie srebrna listwa spajająca wizualnie ekran dotykowy z deską rozdzielczą. Wrażenie wzmacnia ciemna podsufitka, czarne panele drzwi i sportowo wyprofilowane fotele, pokryte elegancką czarną tapicerką materiałową z ozdobnymi przeszyciami. Charakter wnętrza podkreśla ambientowe oświetlenie.

Wyposażenie wersji Black Edition

Bogate wyposażenie wersji Black Edition opiera się na wersji Style, która zawiera m.in. światła główne LED i światła przeciwmgielne, dwustrefową automatyczną klimatyzację i podgrzewanie przednich foteli oraz kierownicy, system multimedialny z ekranem dotykowym 8 cali, Android Auto™ i Apple CarPlay™ oraz kamerą cofania, a także przednie i tylne czujniki parkowania. Do unikalnego wyposażenia wersji Black Edition – obok metalizowanego lakieru Eclipse Black bez dopłaty oraz czarnych felg aluminiowych 18 cali – należą także nakładki na przedni i tylny zderzak, emblemat wersji specjalnej na karoserii oraz dodatkowy komplet kół zimowych z aluminiowymi felgami 18 cali i oponami Nokian Snowproof.

Dynamiczny napęd hybrydowy

Wersja Black Edition dostępna jest wyłącznie z najmocniejszą odmianą napędową Toyoty C-HR, czyli 184-konnym układem hybrydowym z silnikiem 2.0 Hybrid Dynamic Force. Crossover z tym napędem rozpędza się od 0 do 100 km/h w 8,2 s, co przekłada się na zrywną, dynamiczną jazdę. Z dynamiką napędu opartego na współpracy silnika benzynowego 2.0 i dwóch elektrycznych silników/generatorów współgra sztywne nadwozie, nisko położony środek ciężkości i dobrze zestrojone zawieszenie wielowahaczowe z tyłu, dzięki którym auto daje dużą przyjemność z jazdy, prowadzi się pewnie i stabilnie pokonuje zakręty. Jednocześnie hybrydowy napęd jest bardzo oszczędny – zużywa średnio od 5,3 l/100 km paliwa i emituje od 120 g/km CO2 (wg WLTP).



Hybrydowa Toyota C-HR z pakietem TRD – eksperyment brytyjskiej tunerki

Sprzedaż Toyoty C-HR w wersji Black Edition rozpoczęła się w grudniu 2020 roku. Wersja ta jest objęta, podobnie jak pozostałe warianty, ofertą wyprzedaży rocznika 2020. Teraz Toyota C-HR Black Edition kosztuje 128 900 zł zamiast 140 900 zł. Obok rabatu 12 000 zł nabywca otrzymuje Ekobonus 1,5%, za pośrednictwem którego Toyota przekazuje klientom obniżkę akcyzy na samochody hybrydowe.

Źródło: Toyota



Redakcja

Recent Posts

Opel Patentmotorwagen System Lutzmann – pierwszy samochód z Rüsselsheim

21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…

1 dzień ago

Toyota sprzedała w Polsce ponad 50 000 hybrydowych RAV4

Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…

1 dzień ago

Astara ogłasza gamę i ceny odświeżonego Nissan Juke w Polsce

Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…

2 dni ago

Ubezpieczenie OC i AC droższe w I kwartale 2024 roku we wszystkich województwach

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…

2 dni ago

MG Motor – 1000 samochodów sprzedanych w Polsce

MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…

2 dni ago

Volkswagen chce zdobyć nowych klientów w Chinach

Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…

3 dni ago